I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

DMX Picks a Bone with Jay Z

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-09-15 00:38

DMX Picks a Bone with Jay Z

Han är rätt rolig den där dmx, från hiphopdx:

"DMX has a bone to pick with fellow New Yorker Jay-Z. The former friends may not be as close as they once were and DMX believes Jigga-Man isn't the same. Furthermore, X blames a certain songstress for the change within Jay-Z.

"It's Beyonce. He's a sucker for love," X told Vibe Magazine.

"The flip-flops - he's just not the same...thugs don't do flip-flops," he added. "Yo, no matter how much vacation I'm on - we been to St. Thomas, Bahamas, all the little islands - I don't wear no flip-flops. I'm never that comfortable, not even in my own house," X explained."

http://soundcloud.com/80scrackpolo

2006-09-15 01:01
hahahah
gotta love him
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-09-15 01:05
hahaha shit vilken tönt... Åhh hoppas Jay krossar hans karriär :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-09-15 01:10
DMX är som den där irriterande lilla turken på fritidsgården som hade mest röst och såg fan till att använda den till att yttra sig om de dummaste grejerna.

Vilket bolag ligger han på nu ?

2006-09-15 01:14
Def Jam ?
jag chansar bara

2006-09-15 01:16
Nej han var ju där men inte längre.

2006-09-15 01:20
Om jag förstått rätt nu efter en minuts googlande ligger han på Sony/Columbia

2006-09-15 05:24
hahaha.... jay z lar inte ha nåt o saja om saken. dmx sa ju inte så mycke....
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2006-09-15 07:23
Sony/Columbia är nog världens sämsta karriärdrag i nu läget. De har aldrig varit nåt vidare på att promota rappare. Mycket riktigt har DMX också upplevt sitt första misslyckande där. Hans skiva har definitivt inte sålt som den borde och han har för första gången missat att gå in som 1:a på Billboard.
www.plaingold.com

2006-09-15 10:42
Det är ju sjuuuukt kul o hoppa på någon för att det inte är gangstaa o bära flipflops..!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.