I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Illmaculate Mixtape

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2006-09-14 23:47

Illmaculate Mixtape

Tänkte kolla runt lite....

Illmaculate från Portland är, för er som inte vet, en av USAs främsta freestylebattlare. Just nu krossar han tillsammans med The Saurus allt motstånd i World Rap Championships, och tidigare har han vunnit t.ex. Scribble Jam.

Till saken, jag har fått i uppgift av Illmaculate personligen att pusha för hans kommande mixtape i Skandinavien. Det kommer släppas om ungefär två månader. Jag ska inte vara ansvarig för släppet på något sätt, bara sälja, promota och spread the word. Illmaculate kommer även att medverka på vårt (Må-Soft Records) kommande mixtape, Hotet från Underjorden mixtape vol. 2 . På det kommer ni även finna en annan välrespekterad freestylebattlare från USA, nämligen Presence från NY som kommer medverka med låten "What's crackin pimpin'".

Så jag undrar nu helt enkelt, vet ni vem Illmaculate är? Hur är intresset för ett kommande mixtape med den här mannen?

MVH Björn / Må-Soft Records

MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.