I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Busta arresterad

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-08-21 01:51

Busta arresterad

Rapparen ska ha blivit arresterad efter att ha angripit en man som spytt på hans bil.

Flera av medlemmarna ur Bustas crew ska också blivit arresterade efter episoden som hände efter att rapparen uppträtt på AmsterJam Festival på Randalls Island i New York.

Polisen ska ha använt tillfället till att förhöra Busta Rhymes om mordet på livvakten Israel Ramirez, en historia rapparen varit väldigt tyst om. Han har tagit emot mycket kritik för att inte samarbetat med polisen om saken, och nyligen gick Ramirez syster ut i media och anklagade Busta för att vänt mordet till sin fördel.

- Han bryr sig inte om min bror. Precis nu tror jag ärligt talat att Busta använder min brors död som en publicity stunt, och jag är förbannad. Han har verkligen massor att visa mig att jag tar fel och att snacka med polisen om vad som hände den kvällen hade varit ett steg på vägen.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.