med - can't hold on?
Jag ar sakert efter, men maste ventilera gladjen over med's lat pa push comes to show albumet! Detta ar hiphop som allra bast. Mainstream, underground eller vafan du vill - detta ar GALEN musik. Rappen ar klockren och har gjort MED till en ny favorit. BEATET.... Alla som inte forstar varfor jag hatar pa en sa medelmattig producent som kanye west kanske forstar mig battre nar jag tar denna lat som exempel, ur alla aspekter. Madlib lagger trummor och en basgang som odelagger alla beats Kanye gjort i sin karriar. En perfekt klippt och klistrad funky 80-tals sampling, upppicthad rost och varm refrangmelodi. Beatet ar egentligen sa sa basic och enkelt det kan bli - anda valdtar det ALLT som Kanye gjort och kommer att gora, med eller utan sina plastiga skitsynther som alla forundrades over pa BE plattan. Det ar nu man blir besviken att BE inte blev proddad av genier som Madlib eller J Dilla. Vad tycker folket om denna lat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|