Fetast rapnamn?
Har säkert funnits hundra såna här trådar tidigare... Men det är alltid lika kul... Vilken svensk/utländsk rappare eller grupp har grymmast, mest snillrika och skönast namn? Jag tycker bl. a: Above The Law Populärmusik Planet Asia Cunninlynguists P.S. Snälla... skriv inte era egna namn.. det är så jävla played out...
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
MC JoJo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tobey_ P19 Hur fan kunde jag veta att nån skulle öppna tråden så här? :)
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
Cannibal Ox
Soy esa clase de persona, me buscan todos los hermanos mayores de los niños de la zona
Binary star är rätt coolt namn. Det är typ två stjärnor som snurrar runt varandra för dom som inte vet :)
Its darkest before dawn
Eller en dubbelstjärna kanske... Jaa jag vet inte
Its darkest before dawn
Jedi Mind Tricks e coolt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
x 2 da muthafuckin z!!! XZibit!!
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Cormega e ganska grymt tycker jag..
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Om jag var rapstjärna skulle jag heta Buck Naked. Eller nej vänta, det var porrstjärna.
Mystikal är tungt namn..shit länge sen man hörde nått nytt med han
+`¨*MaRkoLIo*¨`+
http://www.myspace.com/charlychanter
1. Trigga Da Gambla! (Trigger The Gambler) 2. Lil Dap 3. MF Grimm
STHLM GROOVE COLLECTIVE
GHOSTFACE KILLA , MASTA KILLA , GOLDIE LOC
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
masta killa är ju fruktansvärt dåligt.
Ghostface killah är väl inte så värst häftigt heller...
Its darkest before dawn
Producent
2006-04-23 14:46
Living legends
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Thirstin Howl III
Public Enemy
Men lika glad är jag för det!
sticky fingaz big punisher copywrite timbuktu
Nappy Roots Celph Titled Apathy Tonedeff
Fucks your life up crew Tjabo!
Apathy gift of gab son doobie afu-ra Busta Rhymes got damn it vad namn det finns hehe
mmm precis...
Veronika Maggio också.. mmm...kär
Fucks your life up crew Tjabo!
cannibal ox, mf doom, immortal technique, superscientifiku
obie trice eller jae millz
don't watch me, watch yourself
tyckte puff dady var hårt förut,
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
lik så killa cam
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Antagligen Jay-Z då det kan tolkas JC från Jesus Christ Celph Titled, Apathy, Common är också heta...
Pharoahe Monch
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Deacon the villain ill bill tonedeff
Krs-one. Låter så skönt att säga det.
och Talib Kweli !
Men lika glad är jag för det!
B.G knocc out låter riktigt hårt.
Jadu...
Lootpack är ballt också
Its darkest before dawn
Lil' Gangzta Gee
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Army of the Pharaohs Mobb Deep Bone Thugs -n- Harmony The Last Emperor Alchemist (P) Midi Mafia (P) Fjärde Världen
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
måste hålla med om att the game som många droppat är ett tight namn som fan. i princip är ju alla namn som mer låter som en grupp väldigt bra som namn på en person istället.
Petter jävlit tuftt liksom.
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Guilty Simpson, Blackalicious, Blueprint
Flavor Flav
jag sätter ormar i panik
måste bara säga Mos Def klockrent
mmm precis...
Afu-Ra, Main Flow, DJ Hi-Tek & Biggie Smalls
Haters gon' hate...
Korupt låter skönt
Get Random!
och jag såg att nån nände Ludacris, det betyder typ galen eller liknande: Don't go ludacris= Ta det lungt, eller liknande eller är jag helt ute och cyklar?
Get Random!