I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kelis svara 50 cent?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-04-12 22:00

Kelis svara 50 cent?

asså det är ingen diss eller nått likanande men hörde kelis nya låt "Bossy" på mtv idag. tycker inte låten är bra men lite roligt att hon bl.a. sjunger:

I'm the first girl to scream on the track
I switched up the beat of the drum
That's right I brought all the boys to the yard
And that's right I'm the one that's tattooed on his arm....(/
i)

Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Producent

2006-04-12 22:03
?????
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-04-12 22:06
?????
då menar du väll att det inte är nå större deal

annars så syftar jag ju självklart på piggybank

Kelis said her milkshake brings all the boys to the yard
Then Nas went and tattooed the bitch on his arm
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Producent

2006-04-12 22:07
ok....e inte så insatt i 50 cent o hans texter.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2006-04-12 22:10
Fumez
aha nää men på låten piggybank så dissar han ju jadakiss, fat joe, nas och så droppar han dessa rader.

nu har Kelis släppt en ny singel o då tyckte jag att det enda är ett svar på tal....

2006-04-12 22:15
Ok, vill absolut inte låta negativ, men vad vill du få ut av tråden?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-04-12 22:40
jag tyckte det var ett grymt svar ja=D

och alla andra, "stop hatin' man"

2006-04-12 22:47
Ice P16
Grymt?

Enda hon gör är att hon bekräftar allt 50 sagt och nästintill bekräftar att Nas är en "sucka for love".

Småkul, ja, men inte grymt.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-04-12 23:42
Har alltid tyckt kelis låt är lite märklig eftersom "milkshake" kan betyda avsugning, det är väl det fifty syftar på och kelis missar. Och när hon som svar säger "That's right I brought all the boys to the yard" dissar hon ju sig själv.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2006-04-13 00:52
kanske e de hon menar

2006-04-13 09:21
haha kelis är skööön. skänt neckless i videon också "mrs jones"
SKU - SKU - SKULASON!

2006-04-13 12:48
dundermannen F12

såg kelis uppträda live fan och när hon var i slutet av låten så tog hon av sig tröjan och sa skakade så hon syfta nog på att hon har stora bröst? och alla killar vill ha henne
fan think

2006-04-13 17:23
jag har läst i en intervju med henne från tidningen face för något/några år sen att hon syftar på cuntjuice, fuckin fittsaft alltså, lubrikation, med milkshake.

2006-04-19 16:22
Organmueller

dwet är klart som fan det gör eftersom att fifty's uttalande är grundat på hennes texter och hennes ord så hell yeah mohfucka
det är som och fan kalla fifty för blekface och säga hur han ser ut spelar ändå ingen roll

jkstR P60
stop jumping the dick

2006-04-19 16:38
du har fel picassoäpple.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2006-04-19 20:52
Den här tråden är inte lite motsägelsefull... "Kelis svara 50 cent?" följt av "asså det är ingen diss eller nått likanande"

Men när vi ändå pratar Kelis. Jag brukade tycka så där om henne men bossy är ju såååå fet! Och hon är ashet!
Och så har hon med mutahfucking Too Short för alla old school headz! Riiispekt!
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am
God-damn

2006-04-20 09:22
nas e nog nöjd :D
SKU - SKU - SKULASON!