I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sage Frenchkiss

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-04-07 13:28

Sage Frenchkiss

www.youtube.com

Klicka på länken. Har inte bestämt mig om videon är bra eller inte. Men låten är oövervinnerlig.

Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.

2006-04-07 14:00
cool!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2006-04-07 14:23
Jag tycker att videon är mer än helt okej med tanke på att det är hans första video. Dessutom är det där skägget helt fantastiskt!

2006-04-07 14:29
Ja, jag gillar hans skägg. Sexappeal som fan! ha ha ha
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.

2006-04-07 15:11
älska låten. besviken på videon...vet inte varför.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-07 15:32
Denna är ju långt över ett år gammal nu. Fanns på hemsidan förut.
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum

2006-04-07 15:34
cool.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-07 15:36
tänkte säga samma som vergilius sade, men ajg vågade inte vara en hater.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-07 15:41
Man kan ju diskutera om den är bra eller dålig ändå. Trots att man såg den för något år sedan.

2006-04-07 15:54
Jag hoppas att ingen tror att jag trode att Videon var ny? Det är den självklart inte. Jag hoppas att det går att diskutera den ändå.

2006-04-07 16:02
Hatade låten, videon var okej.
Sittin sideways...