I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Soul Position - Things go better with RJ & AL

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2006-04-04 17:24

Soul Position - Things go better with RJ & AL


Sjukt fet skiva. Rjd2 är sjukt produktiv och spottar ut feta skivor nu för tiden. Nya skivan med Aceyalone var ju riktigt fet och nu denna! Hur jävla bra som helst enligt mig!

Rjd2 is god!

"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-04 17:56
Den släpptes idag! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-04 17:57
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-04 18:06
Hehe "Blame It On The Jager" fet låt!
finns att lyssna på i länken jag skickade.

Härligt med Jägermeister! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-04 18:10
Väldigt kompakt skiva, den är riktigt bra från början till slut, mycket olik 8 000 000 stories beatmässigt. Blueprints röst passar perfekt på rj's beats + ett grannt beastiboysliknande omslag...

skivan ska inhandlas

2006-04-04 18:16
Håller med

Hand-Me-Downs är ett typiskt rjd2 beat som Blueprint bemästrar utan problem! Finns också att lyssna på i rhymesayerslänken..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-04 22:27
Ni lär ju inte missa denna skiva! En av de fetaste plattorna hittills i år!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-04 22:32
Lyssnade snabbt igenom skivan , bådar gott. Kommer ihåg att Drugs , sex alcohol, rock´n´roll och keep it hot for daddy var nice som fan eller så är jag fast i titlarna.

Jag vet att man borde vara tacksam för magnificent city och denna men vet nån om RJD2 släpper nåt eget i år ?
 

2006-04-04 22:44
Anaugh F18

Det vore väl ett mirakel i så fall med tanke på hur mycket beats han proddar åt andra!!

Den mannen kan ju omöjligt hinna med annat än att göra beats och köa live!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-05 18:26
Nån som är sugen på att skicka denna? Hittar den inte nånstans...

Måste fixa en bättre hub på dc :)
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."

2006-04-05 18:33
Intervju med Rj i nästa Kingsize (slutet av april!)!
 

2006-04-05 19:00
fett fett.. ska bli kul att läsa. har alltid funderat på hur han hinner med allt! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-05 20:21
Tyvärr är den dock inte särskilt lång. Han vägrade i princip att prata om annat än Soul Position. Men lite är ju bättre än inget!
 

2006-04-05 20:34
hehe ok..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"