I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Method Man - Sub Crazy vs Drop it like it's hot mm

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-03-29 21:57

Method Man - Sub Crazy vs Drop it like it's hot mm

Är det bara jag som märkt dom sjukliga likheterna mellan Method Man -s Sub Crazy (från Tical skivan) och Drop it like it's hot och petters - det går bra nu?

Disskutera , bråka , !whoa" er , men inget snack om ifal lkdet går bra nu / är bra eller inte . it's music like it or not it's there.

24/7 always keepin it.

2006-03-29 22:00
va e d som e så likt med dom? (iofs har man sett ju likheterna mellan snoop å petter, men ba' beat- å musikvideo- mässit)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-29 22:23
woot ,,, snoop jkag läser inga trådar du har skapat pga allt involverar snoop som numer är en av dom mest ointressant och cliché artade rapparna som finns.
Samt att du har ju gjort dig själv känt som en , are you ready now? , för att va en wigger punk som inte riktigt har koll på vad du snackar om till 98%.
Det är väl inte riktigt mitt "fel" att du inte har lyssnat på hiphop mer än 1 år o enbart snoop.
Dude ,, i've been down wit this i snart 10 år.....
Har hört mer än dig lägger märke till mer saker ,, tex texterna ,,, dvs INNEHÅLLET ,,

Ang likheterna. Jag la märkte till att både Drop it , och Det går bra låter väldigt likt Sub Crazy på beatet rytmnen uppbygganden och flowet påminner en del om varandra.
Det var bara en fundering och frågan ställdes generellt som en "SIFO" undersökning typ,,,,,
24/7 always keepin it.

2006-03-29 22:52
jag är smart.
mvg straight beeatch.
Alltså nej du kan inte nämna 100 olika som jga inte känner till.

När du säger länge menar du hmm 2-3 år.
Since 95-96 here ,, just stop , you cant beat me.
24/7 always keepin it.

2006-03-30 00:10
HAHAHAH! båda är verkligen lika fjantiga. "Jag har gjort det längre än vad du har" "nej, det har du inte alltsteee". haha.

100 artister, det kan väl jag också säga. bara gå in på myspace eller soundclick och ta namn där ifrån.

2006-03-30 15:12
Flumm_simon

jävla tönt. ja ställer mer än gärna upp med en run-down med dej å ditt hiphop-vetande psyke...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-30 19:44
ok så snoop tjafsar inte bara med mig....
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2006-03-30 19:46
Sub Crazy och Drop it like its hot, lika? Tycker inte jag iaf
http://duckdown82.tumblr.com/

2006-03-30 20:10
hur mycket kan snoop om hiphop?

han kanske vet en hel del men han är även samma person som skrev

hmm hittman är inte vit , han är en rappare.

om hittman som var signat på dre's bolag
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra