I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dead Prez Presents M-1 - Confidential

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-03-28 09:35

Dead Prez Presents M-1 - Confidential

Vad har ni för tankar om detta enligt mig halvtaskiga album. Blev oerhört besviken, klassen har sjunkit markant.

They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey

2006-03-28 11:41
har inte hört albumet ännu.

va är det på DVDn? funderar på om det är värt att köpa CDn eller om man skall sattsa på vinylen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-28 12:45
de va skitbra,lite mkt prat å kändes lite kort men annars va de asfet ttycker jag.
va e fel på det enligt dig ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-28 16:18
Fiyah P23
Det är albumet i bättre kvalle, en musikvideo samt en dokumentär om M-1.

erorone P18
Beatsen håller väldigt låg klass. Av 14 spår är det ca 6 som håller och av dessa är det inget som ger en den där speciella känslan. Soundet käns stundtals väldigt MTV och smutsigt på samma gång, blir en skum kombo.
Sen har han gått för mycket hand i hand med RnB vilket jag hatar. Texterna är det samma gamla tjatet, utan någon förnyelse.
They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey<br> ___________________<br>

2006-03-29 23:14
aa blev med jävligt besviken..ingenting jämfört me lets get free..
Fonky fresh!!