Atmosphere på P3 Soul
Har intervjun med Slug redan spelats (första timmen)? Får väl höra realplayer i så fall. Ska bli intressant. Även om Slug förtjänat en intervju i årtal...
Stege!
den kommer i andra timmen
vafan!! jag tänkte helt fel och trodde jag lyssnade på andra timmen och att jag missat intervjun. så jag stängde av... lyssnar nu chino: nu!
Stege!
eh? har ni inte hört nileskär förr eller?? (*hihi*) svensk legend. och ja han låter förjävligt men samtidigt charmigt
Stege!
han har följt den amerikanska (och svenska) svarta musikscenen i tjugo tretti år och intervjuat alla från whitney huston till typ en obskyr igelkott i en håla nånstans i klippiga bergen
Stege!
plut, ja det är ju det där med klockan =)
http://fredpajorden.com
suncar, eller hur??!! så jävla förvirrande
Stege!
Mats e från dom gamla dagarna. .en redi räv me andra ord!! ett levande musik lexikon inom soul/rnb/hiphop.
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
Oj oj oj! Mats Nileskär har gjort så bra för oss svenskar när det gäller musik. Hans röst är den perfekta radiorösten. Det var han som var först i sverige att göra ett program om svartmusik. Han har intervjuvat alla stora soul legender och fyfan vad många rappare han har intervjuvat. wu-tang clan, krs-one, public enemey och etc etc etc etc. Ni borde skämmas om ni inte vet vem denna man är.
Chino borde skämmas mest, håna mats på det sättet du är pathetic
yea mats e legend. ni kan se Atmosphere live etc på www.dubcnn.com också när vi träffa de i amsterdam.
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
haha, det borde vara dödsstraff på att snacka skit om Mats, han är dubbelt så mkt hiphop som hela whoa tillsammans.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Chino: nej du måste inte slicka hans röv men du borde visa honom den respekt han förtjänar.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Mats Nileskär 4 president!
Skribent
2006-03-06 16:41
svälj din stolthet chino..! mats the man!
beatheartsblog.com - freshness!
Vet någon hur man kan lyssna på programmet i efterhand om man sitter på en mac?
det är OMÖJLIGT att dissa Mats på något som helst sätt i universum. han är unik och fattar man inte hans storhet så får man börja om och försöka igen
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
Vad skön låten är 28 minuter in i första delen av programmet Remy martin. mmmm mys!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Gillade intervjun med Slug, han var asslapp och avslutande "I don´t have beef with Anticon, but I do have beef with Stone Temple pilots" var hilarious! Andra klassiska P3-soul ögonblick: Nileskär frågar Cam´ron om hans tidigare grupper och Cam utbrister högljutt "You poppin with that information over there in Scandinavia???" Nileskär: I got my files Cam: Give me five!! Nileskär skäller ut Capone & NORE efter att NORE korkat nog sagt "Suck my dick to the whole Sweden". Dom ursäktar sig och skyller på att dom är thugs. Nileskär, som enda europeisk reporter, intervjuar en morgontrött Eminem i sängen (no homo) som uppenbarligen är nyvaken och dåligt humör, men som håller god min genom intervjun.. Första Cage-intervjun på Chelsea Hotel år 2000. "Vi är tre: Jag, Cage och kompisen till Cage, en prydlig 20-åring i skoluniform som ser ut att vara hämtad från en brittisk skräckfilm" 2pac-intervjun. Nuff said. Barry White-intervjun. Får rysningar bara jag tänker på hans mörka röst (no homo). Lee Prry-intervjun. Jävlar vilken sjuk man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lee perry intervjun var helt galen haha han hade på sig en kunga krona på huvudet gjord av papp lr nåt liknande.. å drack bensin hehe Mats is the man ville jag bara tillägga
mmm precis...
Lasson P18 du är ung, dum och efterbliven . förhoppningsvis faller du inom samhällets ramar för "normal" innan 25. Tiden är inte på din sida men det finns en chans
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
Kingsize:
"Medelklasskillarna älskar honom för att de kan identifiera sig med hans låtar om otillräcklighet och brustna hjärtan; tjejerna avgudar honom för hans karisma och blandning av manlig styrka och känslighet."
P3 Soul:
"Vita förortspojkar kan identifiera sig med Slugs brustna hjärta, och tjejerna faller för hans kombination av manlig styrka och känslighet."
Det är en ära! Haha.
Vår intervju ligger förresten
här om någon är intresserad.
Lasson: HAHA. Du är för rolig du. Lägg ner!
Okej, men Mats Nileskär är fan bäst. Grymma intervjuer. Det gör P3 Soul grymt mycket roligare att lyssna på än P3 Hiphop som också är fett grymt. Jag tycker dock Screw-specialen på 2 timmar var det fetaste i P3 Souls historia.
www.projectedwin.blogg.se
p3 soul e d som gör det värt att betala tvlicencen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha så aggressiv, frustrerad och chockad
Shit, du är verkligen arton år gammal.
du är chockad
www.sr.se här kan man lyssna.. del två.. finns i en vecka
Det va bättre förr, svenskunderjord!
mats är en radiohjälte, sen är väl hans röst mer eller mindre viktig, det är ju ändå programmets innehåll som är grejen.
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
han röst är väl hur avslappnad som helst. Han har en radioröst.