Nas News, Hot shit
2006: Nasir bin Olu Dara (Announced) Nasir bin Olu Dara is an upcoming album by American rapper Nas. The LP will be Nas' eighth album of all-original material, and his first album for Def Jam Records. Nas' previous label, Columbia Records, will co-finance the project with Def Jam. DJ Premier will produce all but two tracks on the album. The album will most likely include highly anticipated collaboration with Jay-Z. Wikipedia hittade jag det på :D :O
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
va e det där för jävla titel på en skiva? haha tsss
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Olu Dara är hans farsa :D
son av olu dara betyder det har jag för mig. bin laden betyder son av laden.
premier on all but two tracks...hot!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fresh
maybe you might be more than just a one night lady<br>
wikipedia är ingen pålitlig källa
hett som fan att premo ska prodda nästan alla.. så nice Peace
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Vem proddar de resterande två tro? Tippar på Nas själv.
PS. Your cunt is in the sink
vad hände med det där överhypade neptunes beatet som nas tajckade, ska det vara med på skivan?
http://www.sthlmmd.se
puszel P20 .. hehe, det var tydligen något beat som Pharell använde själv i en Gwen Stefani duett. Busta Rhymes kallade för det bästa beatet någonsin vilket är en aning skrämmande med tankte på att han var med på The Low End Theory!
det var bara rykten. enligt nas själv så har han inte ens övervägt att köpa ett beat för $2 mille.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
kazie: e det den "can i have it like that" låten? rhetoric: fan va trist då. jag var ju verkligen sugen på å höra världens bästa beat
http://www.sthlmmd.se
så fet! dj premier + collab med Jay Z! frrrrrrrrrrru!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
finns det inget seciellt datum detta släpps? måste lägga undan lite cash (fattiglapp)
puszel P20 .. Ah jag tror det. Det är inte Holla Back Girl iaf, även om det beatet är fetare =) Tror inte heller att Nas skulle hosta upp $2 miljoner för det beatet men det var tydligen det beatet som ryktet handlade om.
om du ändå måste lägga undan cash så spelar det väl ingen roll vilket datum skiten droppar? :) bara lägg undan det nu så har du det när den kommer.
haha ja sant men är det en evighet tills dess slösar jag nog iväg dom på någon annan platta under tiden, har typ råd med 1 platta i månaden så får inte räkna fel :) appropå ingenting, när släpps detox? finns datum ute?
Rhetoric P21 kolla engelska wikipedia brukar finnas lite mer där :)
Its darkest before dawn
starr jag hade skrivit in en definition till ROB men dom va fan duktigt snabba på att ta bort den! på typ 1,5h, imponerande... hela min poäng var att man kan ju slänga upp egna grejer och skriva vad man vill på wikipedia, så man ska ju inte ta det som fakta. eller?
Jag tror att man ska ta den här informationen med en nypa salt så länge.... jag tror på det när jag ser det.. Och jag tror att det dröööööjer om det kommer. Men jag HOPPAS givetvis på detta!
Det är inne med mobiltelefoner igen
Rhetoric P21 kollar de inte ens igenom innan?
Its darkest before dawn
wit the claw
starr nej inte innan, men efter så gör dom det. uppenbarligen... prova själv att skriva in nåt på ROB som jag länkade till förut.
Det dära pharrell beatet kan säkert hamna på lost tapes 2 som han också ska släppa..
Im not feeling def jam. dom har vissa skitduktiga rappare, men men...
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
fan jag vill se hela interjuven, hoppas dom sänder den här i svergie. fan dom skall snacka om deras beef, om jayz drog på nas babymoms hahahha
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
den lär ju bli fet med preemo prodd!
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Helt jävla galet. Premiere får han mer än gärna begränsa sig till. Helt jävla galet.
Låter snuskigt lovande.. Jag var jääävligt nyfiken på lite just blaze dock! Hade vart ett underligt men möjligen galet nice par där.. Och tidigare har ju Jay pratat om att han vill ha folk som timbaland, just blaze, dr dre, kanye och premier på nas platta.. Hela eliten liksom.. Men bara premier måste innebära att dom träffat en guldådra igen och jag skulle inte säga nej till en ny illmatic direkt.. Dom påstår ju att det kan bli nas bästa platta nånsin.. Då krävs det en del..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
fan va fet den där intervjun verkar som går av stapeln i usa idag. hoppas nån fixxa länk på det :D
SKU - SKU - SKULASON!
vad e 11 pm? ja har inte koll på sånt där..
Don't miss "All Eyes on Jay-Z and Nas," airing Thursday, February 16, at 11 p.m. asså jag vet att det är tid men vad e klockan i sverige då asså..
at 11 p.m. 11 past morning?,altså på kvällen
Blastboy typ 3-4 på morgonen i sverige,om man räknar new york tid..
okej, men vadå visar dom det på mtv i usa eller på hemsidan?
vem bryr sig om vilken tid ett program sänds på MTV i USA? kommer ju ändå inte vara samma sändningstid på MTV Sverige.
kan be min kusin spela in^^ =/ hmm
Fresh med dj premier!!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
vad fan hände med NASdaq Dow jones? Skulle väl släppas, samt en collabo-platta med bara premier?
Straight from the Suarn!
ingen som har bandat avsnittet ?
SKU - SKU - SKULASON!
nån som hittat nåt från intervjun eller`?
malmliden: "I declare war"-konserten med Jay-Z där alla trodde Jay skulle slå tillbaka mot alla som dissat senaste tiden men som snarare blev en fredskonsert där han också squashade beefen med Nas och körde Dead Presidents med honom. Efter det kom det pressrelease som sa att Nas blivit signad till Def Jam.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Kommer bli ruggigt fett om det stämmer!!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
åh fyfan va fett såg att intervjun fanns på yotube, tack J !