Överskattade rappare
Vilken är den mest överskattade rapparen? motivera!!!! Jag måste säga Tupac. Alla säger att han är så jävla bra men det är jobbigt att lyssna på samma rim (Hennesy/Enemy etc) I 20 låtar. Sen säger folk att han var poet han var 1990 talets svar på fifty. Plus att alla hade hatat honom om han levde.
dra åt helvete
"Överskattade rappare Vilken är den mest överskattade rapparen? motivera!!!! Jag måste säga Tupac. Alla säger att han är så jävla bra men det är jobbigt att lyssna på samma rim (Hennesy/Enemy etc) I 20 låtar. Sen säger folk att han var poet han var 1990 talets svar på fifty . Plus att alla hade hatat honom om han levde." hahaha det säger ALLT om dig... att du ens nämner fiddy i samma tråd... fifty är en sell out och commercial loser. Pac var real, pac hade mer karisma än nån annan skulle drömma om. Han VAR poet läs boken the rose that grew from the concrete, skivorna me samma namn. Han ville åstadkomma nåt, till skillnad från andra. Och tro mig han hade flow, det kanske inte var ALLTID tydligt men det är tydligt när man hör alla ton av unreleased shiit som han har gjort. Han va en fet jävla producer, för att han proddade nästan hela The 7 Day Theory (förutom toss it up som igentligen är dre's beat) visst han gav credsen till en massa andra men alla namnen som det står har proddat den säger SJÄLVA att pac gjorde det mesta arbetet förutom lyriken. "jobbigt att lyssna på samma rim (Hennesy/Enemy etc) I 20 låtar" broshan. du är fan blåst, dem flesta låtar där han använder samma rim, skulle igentligen aldrig släppas public, nu är det ju så att han DOG och därför inte kunnat rå för att hans greedy morsa har släppt en massa remixes och b-sides som han aldrig skulle släppa ;)
russianjoint P16 Pfff..
360 GT: Beezwaax
Jag måste nog säga Buck 65. Jag har försökt, jag har verkligen försökt.
tyvärr måste jag säga att Big L är rätt överskattad. Hans rimscheman är nästan identiska på alla låtar, hans flow är extremt formbestämt och i punchlines så finns det många som gör det bättre, t ex Chino & Ras Kass. Dock på storytelling var han fet, men han är väldigt överhypad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för mig är det jay-z.. det jag har hört så tycker jag han ofta har nogorlunda texter, men han låter ju efterbliven! blir galen efter nån minut vilket ju är synd, han har ju släppt mycket eller iofs, fifty är väl ganska överskattad, eminem också för den delen... i princip vem som helst som blir kallad/kallas för "den bäste" är överskattad pac har jag inte lyssnat så mycket på, men av det jag har hört, han har ju klockrent uttal framför allt
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
alla dom som har blivit störst är överskattade enligt mig, finns alltid bättre i skuggorna
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Tony Yayo är väldigt överskattad, han kanske inte är hypad men han får väll kallas för stor på grund av de han hänger med. men han har aldig levererat, han lever bara på lojalitet till 50.
Lil Wayne, motivering: Han SUGER!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Eminem och Kanye West punkt
Jag äger dig.
2Pac, Jay-Z och Kanye West.
Biggie (bra ändå), Pac (bra ändå), G-Unit, Immortal Technique, Eminem (rätt bra), Nas (bra men trist), Guru (samma sak), en hel del undergroundfolk som man får höra om i var och varannan tråd, som visar sig ha ett utmärkt ordförråd men ett delivery som söver. Sen är det döingarnas förbannelse rätt ofta också, de flesta som är döda får lite mer kärlek än de som håller sig vid liv.
Djingis Khan for life.
immoretal tecnique : för att han e så tråkig så jag nästan somnade på han live spelning på hultan. snoop : kanske den mäste överskattade mannen kör enbart på gammla meriter och har inte släppt något me hög klass på år! nelly : varför existerar han ens som rap namn? promoe : varför envissas folk me att lyssna på han kunde fattat om han körde på svenska men på engelska finns de 1000 rappare som e bättre. mos def : tyckte han var fet i början men mannen tycker jag blir sämre å sämre faktiskt, men alla värkar digga honom,..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
+ the streets aka mike skinner(eller va han heter) : finns mycket bättre grim enligt mig asså,.. konstigt att just han blev så stor?!
Jaÿ-Z Bra rappare men platsar inte på en GOAT top 10.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jay-z helt klart. har svårt att förstå hur folk kan anse att han är så pass bra som de försöker få det till. visst, killen har skills men så bra är han faktiskt inte. detsamma gäller för övrigt biggie som jag anser vara grymt skillad, men han är inte heller världens bäste genom tiderna som vissa försöker få honom till. "Sen säger folk att han var poet han var 1990 talets svar på fifty." -> herre... gud...
Priyan Touché
50 Cent + gayunit (om någon nu verkligen tycker han är bra..) MOP Jay z Nas Camron + hela dipset Cormega Alla defjux + Anticon Saigon Papoose Dead Prez +' alla som rappar på svenska... yenna!
R.I.P. Big Moe
Hur fan kan man nämna Cormega? Om han är nåt så är det fan underskattad. Håll reda på saker ni inte gillar och saker ni tycker är överskattade. Att sen jämföra 2Pac med 50 Cent TEXTMÄSSIGT är också bara idiotiskt. Vill inte ens kommentera det mer utförligt. Håller dock med om Jay-Z och till viss del Biggie. Båda är/var duktigt skillade, men inte SÅ. Speciellt Jigga. Folk kan sitta här på whoa och vara värst backpack, men sen nämns Jay-Z och då sitter dom på den kuken ändå. ThePharaoh P18 Hmm. Beror på vad du menar med formbestämt flow. Tycker han flyter ut jävligt bra rätt ofta. Varierar tillräckligt etc. Punchlines är enligt mig också en smaksak. Jag håller Big L jäävligt mycket högre än Ras och Chino när det kommer till stilen på punches. En hel del också för att t.ex. Chino inte kan framföra sina punches med rätt inlevelse. (Högst subjektiv åsikt)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Eccan P18 han är en sluddrande nolla.. blåst på konfekten..
R.I.P. Big Moe
Helt meningslöst med sådana här trådar. Har inte folk fatta det än? Det spelar ingen roll om tråden heter något i stil med "sämsta rapparna" eller "bästa rapparna" Det är samma jävla artister i alla dessa trådar! Sämst: Eminem, 2pac, Aesop Rock, Cage mm mm.. Bäst: Eminem, 2pac, Aesop Rock, Cage mm mm..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
_skallskadad_ P19 men så e inte lil jon rappare heller ditt fåbeck :P
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
flowmastermouth "ok" Nosferatu P25 Hehe, true. Tyvärr nämns aldrig Cage :/
Håller med om Pac ..
PS. Your cunt is in the sink
många av ni idioter dissar ju fan Hip Hopens stoltheter. what the f*** is wrong wit u ppl? börja lyssna på rock istället, om ni ska dissa 2PAC, Big L, Jay-Z å Biggie. vaddå "överskattade"? visst smaken e som baken, men om man lyssnar på Hip Hop så får man väl fan visa lite respekt. att spotta på dom här, e ungefär som att nån rock galning skulle spotta på Mick Jagger...
russianjoint P16 bra skrivet brorsan!
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
äsch 2pac var överskattad no shizzle. vilket förstås inte säger att han är dålig.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
flowmastermouth motivering till varför du tycker att dead prez är överskattade, tack.
don't watch me, watch yourself
jag säger faktiskt vast aire. han har helt sjukt grym röst, hans texter och hans verser är vid enstaka tillfällen helt sjukt grymma.. men alltför ofta..mjae. många håller honom som det bästa def jux har att komma med, men han är ojämn som fan. han är som eminem eller elvis, grym röst men inte tillräckligt bra texter/låtar.
pump_yo_brakes_ho P19 Väldigt stor skillnad på att säga att nån är överskattad och att spotta på någon. Jag diggar Biggie som fan, men tycker fortfarande att han är överskattad, speciellt på whoa. Han nämns allt för ofta som den bäste här, vilket är lite väl att ta i. "börja lyssna på rock istället, om ni ska dissa 2PAC, Big L, Jay-Z å Biggie " Det där var bara idiotiskt. Folk som inte gillar ovanämnda rappare borde inte lyssna på rap över huvudtaget? Jag gillar dem allihop, men skulle aldrig hålla med om något så dumt som du just skrev.
Kanye west lätt den fjollan e ju lätt mest överskattad
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Det står mellan biggie och tupac som båda två har helt fånigt mycket respekt (vilket tex fifty inte har), men eftersom tupac är uppskattad för andra saker än bara hans rappande måste det bli biggie.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
luda skulle kanske kunna vara lite överskattad även om de känns tungt att säja de,...
aesop rock. sämsta rösten i hela gamet. det är INTE orginellt och annorlunda, det är DÅLIGT.
Kanye West lätt, Ken Ring
tony yayo... sämre rappare får man leta efter..
pump_yo_brakes_ho P19: ahahahahhahahahahah! ahahahhahaha! hahahah! det var det värstaste....
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
nas - släppte en klassiker och har sedan dess inte kunnat droppa en riktigt bra skiva, skiner dock fortfarande emellanåt men aldeles för sällan för att rankas som en av de bästa. big l - jag tycker om big l och han har onekligen en hel del quotables, men lifestylez... är så jävla överskattad! rent ut sagt tråkig om man jämför med övriga ditc-släpp, samtliga lord finesse album, runaway slave, o.c.'s två första och diamonds två första... shyne - världens tråkigaste rappare fick för ca 2 år sedan helt oförtjänta hyllningar här på whoa, hans hype är som tur var över nu. två värdelösa album säger det mesta om denna killen.
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
den som säger nas e överskattad mår nt riktigt bra vatt inlagd innan kanske eller nått för mig är Nas G.O.A.T GREATEST OF ALL TIME!
marit F18 Så man kan inte vara originell OCH dålig helt plötsligt? Själv diggar jag Aes som fan, men tycker nog du borde ge han lite tid. Hatade hans röst i början med. (HATADE verkligen). Nu är den nåt utav det bästa jag hört. tha_irak_boy Legender kan också vara överskattade.
tycker att alla dem där rappare ifrån def jux har blivit tråkigare. känns som att man har "växt" ifrån det. jag har några skivor ifrån såna rappare, jag tycker dem är bra. men det blev tråkigt i längden att lyssna på dem. och det är för mycket tjat om dem också :)
kanye west , jay-z ... hela roc-a-fella ungefär!
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
pump_yo_brakes_ho P19: Jävligt sant!! ThePharaoh P18 Haha snälla! Du framstår bara som dum när du jämför chino och rasskass med L. Det är väll säkert bättre på och frestyla ochså va?? Jag tycker NECRO är mest överskattad, han kan verkligen inte rappa..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
vaaa!!! necro ´är ju för fan as fet på rappa... du har nog lyssnar för lite på ill bills brorsa... jag tycker fan det är Kanye West är väldigt överskatad men fan inte necro..
för det första så dissade jag inte Big L. Han är en bra rappare men inte världens bästa som många säger att han är. sveningmar märk väl att jag inte jämförde Big L med Chino XL och Ras Kass som emcees utan bara på punchlines . Jag tycker att han har rätt roliga punchlines men som jag sa förut så är Chino och Ras Kass bättre. Eccan P18 Det med flowet är rätt subjektivt men jag gillar mer emcees som vågar flyta annorlunda och variera det. Nu behöver det inte vara extrema fall som Kool Keith utan tex. Del och Aceyalone räcker. Det jag menar med att L's flow är formbestämt är att det "följer boken" till 100 % och verkar inte försöka sticka ut mycket. Dock flowar han tight som fan för att "hålla sig till boken" men det blir rätt trist att lyssna på i längden. Det är precis det jag tycker sänker Big L's skills. Han låser (låste) in sig i formler som han sedan följde till punkt och pricka. T ex hans rimscheman är väldigt ofta: I got the wild style , always been a foul child My guns go poom-poom, and yo' guns go pow-pow eller dylikt och det blir trist eftersom hans multi-fixering till sist vattnar ur "coolheten" med multis och ibland handikappar texten. Dock så var han grym på storytelling, och hans vers på The Enemy är en klassiker. Men en av dom bästa rapparna nånsin? Nope.
ThePharaoh P18 Flowet håller jag inte direkt med om. Flertalet låtar där han flowar ut galet. Dock kanske inte tillräckligt för dig :) Rimscheman har aldrig varit min grej. Räcker med multies för min del :)
Tupac. Behövs ingen motivering.
A Profound Hatred of Man
Kan alla rida pacs kuk...Han är död släpp det. Och det jag menade var att (märk orden) JAG tyckte han var överskattad enligt mej finns det inget poetiskt med honom och om ni vill få mej på andra tankar posta en riktigt poetisk låt med pac och förklara vad den handlar om!!!
dra åt helvete