I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-29 21:16

ICP <3 D-12

Proof of D-12 attended last year's Hallowicked in Detroit as well as the after party last year. Weeks later ICP attended a Detroit party hosted by Proof and together they all officially squashed the old beef and agreed to move on...

Proof var asså på en "juggalo" fest o chillade :O detta e skadat... hörde även att Esham kanske skulle dyka upp på nått D-12 solo släpp o liknande

Källa: www.insaneclownposse.com

Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii.....
nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.

2006-01-29 21:33
Erkänn att du är förbannad din lilla juggalo =D.
A Profound Hatred of Man

2006-01-29 21:38
haha jag e inte "juggalo" jag e joker :P tycker dock att dom squsha beefen o att dom kanske ska göra låtar tisammans... :S
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii.....

2006-01-29 21:43
ska dom wrestla tillsammans åxå ?
Puss hej

2006-01-29 22:37
bra att dom la ner den jävla beefen bara...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-01-29 22:53
Tycker också det var på tiden.

För båda sidor tycker jag kändes rätt töntiga i denna beef. Kan inte säga exakt vad, men båda sidor såg bara löjliga ut.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-01-29 23:01
Eccan, iaf ICP-sidan. Har aldrig fattat hype'n med dom. Eller att de säljer album och har lyssnare alls faktiskt:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-29 23:10
hehe det finns viss charm med ICP faktiskt men man kan inte peka ut vad... men jag kan säga att dom hade en riktigt grym producer innan iaf... Mike E Clark

2006-01-29 23:15
ModernDrunkard P20
Hahahaaater.
;P

Äsch, dom kan göra sköna grejer ibland faktiskt. Ska jag vara ärlig så var det väl ändå dom som drog kortaste strået. Slim Anus är väl ingen höjdar-diss. Snarare oral onani i pubertal böghumor.
I alla fall så kan man ju glömma det nu och blicka framåt..

ICP <3 D12
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-01-29 23:29
Skadat för vem som helst att överhuvudtaget befinna sig på en juggalo fest.

amen to that.

2006-01-30 14:58
har icp o eminem oxå lagt ner beefen elle?..
en död moderat är en bra moderat

2006-01-30 15:03
jag vet inte... troligtvis... finns ju inget mer o beefa om o dom har ju egentligen inte beefat på år nu... dom ska ju vara med på techs skiva så dom lär antingen squasha beefen i studion eller bitcha som fan o slåss.. tror på det första dock ;)

2006-01-30 15:05
ok trodde ja fan aldrig skulle hända..hehe ja me men d andra vore fan fränt =P

2006-01-30 15:07
hehe ja speciellt om ICP dödade em... hahaha han lyckas överleva murder inc o diverse hårdingar så blir han dödad av två clowner...

2006-01-30 15:08
hehehe ja d skulle vart fint d =P..hehe..