chords med masta ace, punchline & tonedeff... kashal-tee & wordsworth... ken och proof...
What would macgyver do?
kash och sankofa inte heller sagt...
What would macgyver do?
One Two Three Kashal Tee!
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Petter - Fabulus på hans singel som snurrrar runt nu, eller rättare sagt, på remixen på den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fronda och Madchild =
Jockish @ B-vik
Om någon svensk artist gör låt med Black Thoughts kommer jag få fullständig uppmärksamhet på den låten.. hahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
swing fly o agallah med ayo också
I be around, just out of sight
Petter har också gjort en remix på "Fredrik snortare " med Louieville Sluggah
don't watch me, watch yourself
En grej som jag har hört som jag inte riktigt vet om den är sann. Ken Ring hade tydligen åkt till USA för att han skulle prodda D12 till en av deras skivor, och i den amerikanska tullen hade dem frågat Ken vad hans ärende i USA var, "buissnes" eller "pleasure". Och så halvsmart som han är skriver han att han var där i buissnes och att han skulle prodda D12:s nya skiva. Tullpoliserna undrade då vad det var för nån grabb de hade framför sig, och snokade igenom Ken:s svenska polisregister och nekade honom att komma in i landet efter det de såg. Så där sumpade Kenish ett par sköna stålar... om detta nu stämmer.......
hej hopp
Har gjort låtar med Pumpkinhead, Block McCloud(Brooklyn Academy), Benefit, Ec price(skeem team), Hugh Heff(Skeem team), Ragin Goblins har gjort låtar med Pumpkinhead, Esoteric, Ev Price(Skeem Team). Och det kommer mera, på produktionsfronten och rap fronten!
Kaka_ Den hade vart ett skämt utan Madchild
Lazee & Kay Slay Ken & BCC, Smif n Wessun, D12 Petter & Faboulos
Daleeen P17 det stämmer men han har arbetat med dem.
max peezay har väl gjort någon låt med nån stor brittisk grimesnubbe ?
SKU - SKU - SKULASON!
Masse har proddat "Mess You Made" med Sean Price och Block McCloud från den förstnämndes senaste platta. Riktigt tight beat och låt. (Verkar rätt uppskattad utomlands med. I alla fall det lilla jag har läst på diverse siter.)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Infinite mass och T.O.K..... Infinite mass och Chukki star....
Lazee och Joell Ortiz
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Moderator
2007-05-22 15:47
Oaks har proddat en låt till Army of the Pharaos.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
masse och sean price
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
aha, redan påpekat
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
MC's vare... kom inte me Large money skiten... keffa beats hela högen. btw Petter & Fabolous? :D
Tutilooooo
Chords & Tonedeff Fronda & Swollen Members Chords & Masta Ace Kashal-Tee & QN5 Ken & Proof Peshi & LMNO
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
maran p3 nu pratar vi usa och svenskar, ej uk och svenska, men som svar på din fråga, så ja, max peezay har spelat in med flera uk grime artister, sverige och england har gjort hip hop tillsammans enda sedan tidigt 90 tal, inget nytt under solen
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
mayornas P33 där ser man, är inte alls insatt i grime och hela UK-scenen så.
SKU - SKU - SKULASON!
Infinite mass har även gjort grejer med Melle Mel
http://www.myspace.com/deadlykanha
JoseDGC gör la åt lite amerikaner va
jose dgc gör musik åt folk ifrån sverige, frankrike, uk, usa och säkert några mer länder, folk borde verkligen se upp för jose, fet producent som kan många stilar, sitter själv med över 100 beats av han här på en cdr, så självklart så kommer ni se jose och illizit collabos maran p3 it´s all good, bara skoj när man lär sig ngt nytt och hittar mer musik
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Jag har jobbat endel med The Justus League ..
sry såg nu att de var rappare de gällde, nevermind..
Infinite mass och Tanya Stephens ... e hon från england, usa eller jamaica =S haha
http://www.myspace.com/deadlykanha
Alla har glömt den överlägset bästa....Leo & Sage Francis
Så sant som det är sagt min hjärna är sågspån/ min indkomstkälla rimblok, penna och tågrån/ Chords
Har hört att Ken har samarbetat med Redman, men var finns detta att få tag på om det har kommit ut? Om det inte har kommit ut, när kommer det ut och på vilken platta?
Would I shit you? You're my favourite turd.
tanya stephens är ifrån jamaica...
Faboulous var väl med på nån remix på Petters "Det går bra nu". Väldigt roligt. Daet gar braa no!
ken ring gjorde väll nå beat på bcc senaste...
QDIII samarbeten med Pac är väl det största en svensk någonsin gjort inom hip-hop.. To Live & Die In L.A.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Konsertbesökare
2007-05-26 18:41
glöm inte bort rune rötter proddat boot camp click - trading places med ken
Kenny Ken med Prodigy från Mobb Deep, back in the days
kenny ken?
Timbuktu & Chords med T.I. - Why you wanna rmx
K_W d e väl ingen ricktig remix med t.i
Faboulous var väl med på nån remix på Petters "Det går bra nu". Väldigt roligt. Daet gar braa no! ja tyckte den va fet.
Jag har en låt med M.O.P som heter Here today, gone tomorrow där ken är med. Jag vet inte om han bara är inmixad eller om detta inte är någon officiell låt, men skön är den! Någon som vet nått om detta kan ju posta isf.
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!