I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Originoo Gunn Clappaz: The M-Pire Shrikez Back

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-01-26 09:40

Originoo Gunn Clappaz: The M-Pire Shrikez Back

Tycker det är så skumt att det finns folk som verkligen gillar M-Pire Shrikez Back.

Ingen diss mot de som gör det, grattis till er snarare.

Jag ÄLSKAR ju OGC's första album, så det skulle ju vara guld värt om det fanns ett helt album till med OGC-låtar som man gillade.

Men tyvärr tycker jag att helt intetsägande. Jag har verkligen försökt gilla det, eftersom jag verkligen VILL gilla det, men jag kan inte hitta en enda låt, inte en enda beat, inte en enda textrad som jag kan tycka är bra eller medryckande på något sätt.

Det är ju inte speciellt dåligt eller så, bara helt ointressant. För mig. Tyvärr.

Berätta gärna vad ni gillar med det. Och berätta då gärna också om ni även gillar deras första album, och om ni i så fall tycker att det är bra på samma sätt eller helt olika sätt.

Själv har jag svårt att fatta att det överhuvudtaget är samma grupp som gjort båda albumen, ett som är helt lysande och ett som är helt meningslöst.

don't get chumpatized