Nas+Def Jam=Sant
http://www.nytimes.com/2006/01/23/arts/m .. Oh yeah... The rap superstars Jay-Z and Nas, who hurled bitter insults at each other in rhyme for years in one of rap's most prominent feuds, have reached a deal that would formalize their much-publicized recent truce and transform the two onetime foes into business partners, according to music industry executives involved in the arrangement.
fan va hett asså.
SKU - SKU - SKULASON!
off då lär man få höra jay-z på nas platta sen då
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
så länge han gör fettatse musiken och förblir greatest of all time så e d lugnt för maj;D
fan va hett :)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
ojoojoj, det här blir killa!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Han kanske släpper sin platta han skulle göra med Premier här då, en Jay-Z feature på det kan inte bli annat än fett.
ja shit... läs senaste numret (kanske inte nu längre?) av Scratch, där föreslår skribenten att Nas Primo å Jay-Z borde göra "a million and one questions 2006", tänk er det määäään!
www.myspace.com/furiousbeats1 www.myspace.com/headlikeorange
^^
fett som fan men det va ju inte precis oväntat!
"God damn we can't even afford to die!"
FETT DÅLIGT AV NAS!!!! hur fan kan han säga allt det om gay-z och sen gå och signa DÅLIG. jävla dubbelmoral!
"hur fan kan han säga allt det om gay-z och sen gå och signa DÅLIG. jävla dubbelmoral!" För att han är vuxen och businessman? Hursomhelst blir det fett.
kan inte vara annat än phett.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
FETT DÅLIGT AV NAS!!!! hur fan kan han säga allt det om gay-z och sen gå och signa DÅLIG. jävla dubbelmoral! hahaha, har du inte hängt med på sistone eller?
till skillnad från karl-AnToN tycker jag det va en positiv nyhet =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hans stulna rader menar du :)
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
"FETT DÅLIGT AV NAS!!!! hur fan kan han säga allt det om gay-z och sen gå och signa DÅLIG. jävla dubbelmoral!" -För att beefen redde upp sig och försvann, de blev på god fot med varandra, vilket ju är bra och inte någon dubbelmoral.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Tja, Def Jam har inte direkt fått någon skön rekomendation från en visst Keith Murray ;)
Ibland undrar jag varför jag bryr mig om så ointressanta saker...
säger bara got ure self a gun....d här lär vara d värsta som kan hända jayz o speciellt för nas....vi får se sen
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
jag gillar det att folk säger att han stjäl rader o ändå har han mer pengar än vad du kommer ha i hela ditt liv haha gå hem o snug på nappen jag ska iaf njuta av jay/nas collabon
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
jag gillar det att folk säger att han stjäl rader o ändå har han mer pengar än vad du kommer ha i hela ditt liv .. vad menar du? han får pengar genom att sno texter ja?
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
haha han snor fan inte mer än vad andra gör o ändå e han större än vafan du än lyssnar på han e legend like it or not
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Bara det blir en platta med premier så e det lungt! skit samma vart han är signad..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Dipset kommer köra över dem. Båda två.
8 diagrams!
Blir fint detta tror man, hoppas Nas får den distribution & marknadsföring han förtjänar.
Så länge vi slipper en Dipset vs. Nas o Jay-z så är jag glad. Men jag antar att cam' och gänget har tillräckligt med vett i skallen att de INTE går ut med någon diss till Nas, bara för att han signar. Förresten så ska det bli kul att höra. Nas och Jay är väll de sista man skulle tro sammarbeta. Iaf. om man går nått/några år tillbaka i tiden.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
skulle ju vara ashett om dipset dissa båda två...ojoj *torkar svett från panan*
crew P19 tro fan om han går och säger en massa skit sen går och reder ut det då hade han ju inte behövt säga nått fårn första början!
det enda positiva med den här nyheten är att nas plånbok kommer bli fet. premo lpn lär inte bli av nu. :/ känns som att d är större chans att den ska komma nu än om han skulle legat kvar på columbia, men vad vet jag...
BTW, skulle inte jay-z lägga ner efter black skivan?
i get more pussy then panty!
confidence P21 man hoppades ju på det men det verkar ju inte så!
yeah, samma här. så lame att sedan fortsätta spela in. men är man en tönt så är man :)
asså TYVÄRR! men jay-z suger verkligen.....
han har ju gjort riktigt bra låtar...o då menar ja riktigt bra låtar o han kunde skriva texter...men nu drar han bara ut på allt o kallar sina låtar hiphop ...
confidence P21 - Han sa väl aldrig att han skulle lägga av? bara att Black album skulle bli hans sista platta? varför frågar jag, jag minns att det var så han sa, men iaf, han kan ju fortfarande gästa på andras plattor. peace,
"life's a garden, dig it."
han gav väl ut skivan med r-kelly efter sin skiva, eller?
Jag tror det har kommer att bli sjukt tungt... Ryser bara jag hor mixtapet: God`s Gift dar tva djs mixat ihop ett antal nas och jay-z verser over diverse beats. Nar jag far hora ett verkligt samarbete kommer jag hepphoppa i dagarna tvenne!
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
confidence P21 hahah, jay-z är ingen tönt, han är en affärsman, sluta bitcha och lyssna på det du gillar istället.. btw. kan inte alla som skriver ga(y)me, gay-unit, gay-z mm mm bli bannade hatar det såååååååå mycket!
confidence P21 - Unfinished Business? jofan det stämmer nog. Ja då har han väll ångrat sig då och släpper fler skivor. yeey! :)
"life's a garden, dig it."
Ferm , hahaha haru svårt för att svälja andras åsikter ? ;)
Ferm , bizz? kanske, men sedan så kommer remaken på the black album med linkin park, och jag förmodar att han spelade om sina pellas på de andra beatsen. känns bara rätt lamt att gå ut och säga att det är sista skivan sedan dyker han upp överallt. ungefär som sinhead o´connor (stava..)