The Young Hoggs är bra som fan ! Synd att Dresta sitter inne annars hade han nog oxå vart med på denna. Tung låt iaf.
Jadu...
JÄVUL, den var fanimig fetish
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tung som fan..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
fööör nice!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
Yo... I just had a long convo with Spider regaurding the new song & it kinda got him bothered. He is a close friend of mines, & I don't wanna change that over a song. I explained to him that we had good intentions with the song, & he explained that I should have just came to him. We came to the conclusion that we should just take the song down. So can you please take the song down off of the fourm, & the subject as well if possible. Thanks... /YOUNGHOGGS
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
Hehehe, börja beefa genom att försöka få folk att sluta beefa, dom är fan tokiga.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Forbidden You do not have permission to access this document : (
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad heter (hette) låten?
Hammarby Alcoholics
ohh skall man slänga mp3an eller skall man hålla fast vid den, osläppt matrial som kan bli en klassiker how knows.. håller den för mig själv, en jävligt fett låt synd att han tog den fel
tung
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
TeKoNe P23: spara spara :D
Battlerappare
2006-01-18 16:25
håller den för mig själv, en jävligt fett låt synd att han tog den fel tattarmeister2k6
:c
ladda upp då för fan, det är ju en gratislåt www.yousendit.com
nej det e en släppt osläppt låt som blev indragen ;) nu har man lite hip-hop historia som drogs tillbaka, alla andra som tankade låten, om ni gillar den så stå för vad låten handlar om å sprid inte vidare denna efter som det kan göra så saker å ting på westkusten kan bli väldigt bråkigt efter som spida sa att han inte diggade den.
tönt...
P23 :O
Hammarby Alcoholics
hate it or love it men vi som fick ner den håller i något väldigt viktigt å som kan förändra massor liv, så varför skicka vidare. respektera musik å dom som gör den. sen så ser jag faktiskt hällre west som en i fred än massor beef nu när west äntligen får hype igen..
Precis det är därför du ladda ner den själv eller?
Don't make me Chris Brown you, bitch!
din lilla tönt lägg upp den igen
I'm Rich Bitch
aaaaaaaaa, den funkar inte FFFFFFFFFFFFS! :)
MazTheHustler P20 yes jag laddade ner den för det var en fred låt till game å spida att dom skulle sluta fred. men spida diggade inte det movet å därför ville the hoggs ta ner låten för dom e polare med båda.. jupp skit töntig e jag. C-walkar till låten ;)
tek. Kamma dig för fan. Langa upp den och sluta bitcha.
bicthar inte retar skiten ur er som missade det här.. för låten e tung å jag vill ha något å säga till mina barnbarn om några år
"Kan vi få höra låten farfar?" "Nej den är bara för mig om nån annan hör den så kommer hela Westside börja beefa"
Hammarby Alcoholics
Jag tycker den var rätt lam. så jag slänger min nu.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
så bra som tekone försöker lura er att den låten var, det var den INTE! beaten var definitivt inte helt 100% och refrängen var lite lam.. bland annat..
Lil_E P15 nej. men börjar någon sprida den så sprids den snabbare. Dagger P25 jag försöker inte lura någon, _Jag_ tycker låten e skit bra..
Palla en 23årig vuxen(?) man som spelar viktigpetter på internet.. Men jaja, kul för dig att du får känna dig lite speciell!
ända jag känner e att jag garvar som fan
hehe jag måste bara säga det igen. låten e för jävla fet ;D
Nån lägga upp den igen?
läste du inte texten dom som har sidan skrev? från dom som har gjort låten. dom vill inte att det skall komma upp så det betyder att ni vill ha olagligt matrial, å det kan ni bli bannade för ;)
sigh..
TeKoNe P23 haha nigguuuh plzz
"Keep it real - Don't fake the funk"
nigguuh?
aa menar allvar. bästa e att alla spelar oberöda å inte vill ha låten men ändå vill ha den
Va irriterande..jag vill oxå höra...vad heter låten?
http://www.myspace.com/bizzlebeats
Lasson P18: hahaha men det var ju övertydligt att han drev med alla
lägger upp den imorrn .. softa
Battlerappare
2006-01-19 01:22
haha jävla mesar, ni förändrar inte shit, låten kommer ut endå :>
:c
hahahaha! fan vad skoj kocke här jag sket på mig nu!
jo tyvär så gör ni det. tänk om vi e dom ända som har laddat låten så sprider _just_ Du låten...
forbidden så det räcker och blir över
SKU - SKU - SKULASON!
ni som vill ha låten,hojta bara
Hojt! :)
phuuuuuuuuuuuucc jag vill också lyssna. blev fett mycket mer intressant när den blev nedtagen. give meeeeee haha.
Hojt som fan!
Hammarby Alcoholics
http://rapidshare.de/files/11354558/youn ghoggs_message2spidergame_westcoastrydaz _.mp3.html ... alla borde höra den det är fortfrande sverige
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em