I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   
Manager

2006-01-16 16:14

Murder INC

Jag anser att f.d Murder Inc/The Inc Vita som försvann till Black wall street efter ett tag är en av de bästa MC's. Hon hann aldrig släppa något eget tyvärr och hon har inte släppt något på nya häller som jag vet.
Bara en massa "feat" och på Murder Inc Samlings skiva.
Någon som vet om hon kommer släppa något. Murder mami!

Charli 'Chuck' Baltimore också från f.d Murder Inc/The Inc. Släppte inte häller något eget hon gjorde som Vita en massa 'feat' istället. Hon är en så talangfull MC, någon som vet om hon kommer släppa något snart?

Ronnie bumps
var också en riktigt grym rappare från Murder inc som tyvärr inte häller fick släppa något på grund av att den feta Irv gotti statsade bara på Ja rule & Ashanti. Riktigt grym var han. någon som vet om man kan hitta nått underground shit med han.

Black Child skulle släppa "Soldier story" för länge sen, tror inte den är ute ännu. Någon som vet?

Young Merc syntes inte så mycket men var grym. någon som vet något mer om honom.

Pz

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw