I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Karmic Basis - gratis EP - MP3 (westcoast hip hop)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-01-13 17:14

Karmic Basis - gratis EP - MP3 (westcoast hip hop)

Tight rappare från västkusten har en EP ute på nätet för gratis (laglig) nedladdning.. Checka en bit ner på denna sidan.. Kolla efter Karmic Basis "Free Music" Promo EP.

Se även här:

profile.myspace.com

// peace

2006-01-13 17:16
EP:n finns under Multimedia på sidan..

2006-01-13 18:21
Uppar en sista gång. Sen får ni skylla er själva.. haha

Detta är fett (och gratis).. Inga typiska (stela) västkustbeats.. Karmic Basis borde tilltala de som gillar Planet Asia och liknande..

Tyvärr får en underground MC som Karmic Basis (förmodligen) ingen uppmärksamhet här alls. Detta medan skitrappare som
t. ex 50 Cent diskuteras som fan på detta forum..

2006-01-13 19:01
fett. dock så funkar in nerladdning just nu kollar in det sen

2006-01-13 19:36
hmmm.. skumt att det inte går att ladda ner skivan.. jag laddade ner den igår. jaja.. kolla in det sen som sagt!

2006-01-23 23:21
Ok.. Jag fick mailat killen och han tyckte det var lugnt att jag la upp några låtar så för de som är intresserade:

Karmic Basis - Downtown (Reality)

Karmic Basis ft. Keelay - Not Too fass

Karmic Basis - Love joint

Karmic Basis - I'm gone

Karmic Basis - Belle Musiq

+ en liten bonus från en annan rappare i Karmic Basis' crew Allied Elementz:

Nomadix - Faded

Sov inte!

2006-01-24 03:06
Fan detta gillas mycket speciellt Love joint e ruggigt fet. Skön röst härliga beats. fler borde kolla in detta.. Fan inte ofta man får sån här kvalite gratis.

2006-01-24 03:14
Ooh lyssnade precis på Nomadix låten. Feet låt. Vill lätt höra mer frå detta crew. Vet du om dom släppt någon skiva tillsammans ?

2006-01-24 11:26
Mycket, mycket, mycket tight.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>

2006-01-24 13:06
JOHANNN: kika in på deras sida, www.dirtville.net! De har släppt mixtapes iaf..

Förresten glömde jag av att länka till en av de skönaste låtarna.. Här har Karmic Basis teamat upp med bandet Burnt. Det svänger skönt i denna:

Burnt - Truth Is ft. Karmic Basis

Kul att iaf några ger respons.. :)