I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The Game är illa ute

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-12-27 01:41
CheckaSkiten Jo jag gillar inte heller denna beefen men varken du eller jag vet ju vad som egentligen har hänt. Enligt
Lil e har ju Game gått runt och sagt att han är släkt med Eazy. Men inte fan vet ja... Det är nog lite avundsjuka också tror jag.
Jadu...

2005-12-27 02:21
kan någon sammanfatta kort vad det är som hänt? för oss som inte har ork att läsa igenom allt! :D

2005-12-27 05:53
Game är tung, no doubt. Han kanske inte avslutade och slog sönder deras karriärer (alla han räknade upp) men han är fortfarande bättre än dem, oavsett.

2005-12-27 11:54
Tycker också Game gjort gubbtunga låtar, men det hänger mycket på hans beats, Game är inte den bästa rapparen direkt, hoppas han slipar på texterna till nya plattan. Sedan att han skulle ha dödat G-unit är ju skrattretande, G-unit är fan det största fortfarande vare sig man vill eller inte. Joe Budden har ju försvunnit vilket är grymt synd, men det är inte tack vare Game utan annat jidder.

Rappare

2005-12-27 12:26
So, why don’t you buy this from us and, in return, we won’t slur you on this website. We won’t go out of our way to let the people know you aren’t the man you say you are.

va?? hahahaha
jag e så RAK att du blir SNE!

2005-12-27 14:23
KAN NÅN SAMANFATTA LITE KORT!??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-27 18:08
"Funny how you were cheesin on my DVD 6 months ago, but now that your album about to come out and single has gotten NO play (EVEN in L.A. radio stations- YOUR home town), you decide to take the 50 route and try to get attention and sales by sparking up beef. The public sees right through you and your ghostwriter." WORD

När jag såg dvd'n fjäskade lil eazy som fan för game..
Lil E är fake.. han kanske är hård, vad vet jag? men gör allt för cash som game sa.. Loyalty first
424 Angered

2005-12-27 19:03
kul att det händer lite saker , hoppas det resulterar i en massa disslåter på deras kommande album

2005-12-27 23:49
Sourzzz P18 haha fjäskade för game !!?!?!! Han säger ju för fan inte ett enda ord till Game under hela jävla filmen !!
Han visste väll hur fake Game var men bestämde sej för att vara med bara för att få lite publicity. Tror lil Eazy är lojal mot folk som är äkta !

"All publicity is good publicity " som hans farsa sa.
Jadu...

2005-12-28 00:25
davve_d:
och nu kommer dom förstöra mobb deep åxå. synd!

haha, mobb deep var förstört när americaz nightmare släpptes..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2005-12-28 00:38
PoveN-xD

""All publicity is good publicity " som hans farsa sa."
det där stämmer inte det minsta.. kolla bara på game när han var med på change of heart.. hur dissad har inte han blivit för det?
424 Angered

2005-12-28 01:34
Sourzzz P18 hehe det e ju ett jävla extrem fall :)>
Undantag finns alltid ^^
Jadu...

2005-12-28 07:41
Oh yeah, fuck Spider Joke & all them fake ass G-Unit crips........ Again FUCK SPIDER JOKE & ALL THEM FAKE ASS G-UNIT CRIPS !!! Spider please stop trying to fool these fans into believing your a factor in this L.A. Gangbangin' shit. You don't even come outside & I know 100 crip & blood gangs lookin for yo buster ass nigga. How you gone be from a crip gang in L.A. and then be from G-Unit crip (and get G UNIT tattooed on your body before you get your OWN gang ???). Now 50 is the leader of a crip gang?? huh??? ha ha ha ha ha 50, aint NEVER puttin' yo shit out nigga. And I been had a diss record ready for you in the vault, but your shit was such garbage it aint even worth puttin out and givin you any shine. I've never before heard a rap nigga TRY to bang as hard as you do on records and in interviews,

Hahahahahahaha...

2005-12-28 12:25
Men liksom, The Game är ju bra som fan. Men han har ju inte dödat G-Unit's karriärer.....
Ser fram emot hans skor, tänker köpa ett par =)
Ser fram emot hans film, vet dock inte om den är bättre än 50's film, för den var jävligt bra =)
Ser definitivt fram emot hans album =)

Hmm, aa det var segt at hans polare övergav honom för pengar. Liksom, game tjänar feta dollars på sin skiva, och ger pengar till sina polare...liksom det behöver han ju inte göra! Sen gör han det, frivilligt.....och dom tackar honom med detta? Fy fan...
soundcloud.com/G-O-R-D-A

2005-12-28 12:53
Sedan är ju det "Games" sanning, man vet ju inte riktigt hur det ligger till...

2005-12-28 13:29
Ferm P22 om du läser intervjun med the games bror som finns länkad i den här tråden så får du en annan vinkel.

2005-12-28 21:20
tog g-unit 3 ar for o doda murda inc, tog game 6 manader for o doda g-unit, haha gggg-unot...

2005-12-30 22:31
bara ja som stör mig på hans signatur

"The GaMe"

det kanske är hans nick på lunar....
AND I'M OUT

2005-12-30 22:34
snut_as P1: När G-unit dödade Murder Inc, så dödade dom hela deras business. The Game har släppt några mixtapes fullt me disslåtar utan att få svar. G-Unit toppar listorna och tjänar cash. Det är inte att döda någons karriär
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle

2005-12-31 04:41
The Game är grym, han har lyckats som rap stjärna, men fans vill se han fokusera på sitt nästa album och sluta beefa.

Shuu

2005-12-31 05:14
Han har faktist tagit tillbaka west, tack vare han så vaknar alla westcoast rappare ur graven och börjar göra nått.
Shuu