I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eminem gifter om sig / lägger av?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-12-07 12:36

Eminem gifter om sig / lägger av?

Eminem gifter om sig

SNART OMGIFT? Eminem har återförenats med exhustrun Kim.

Har återförenats med exfrun.
Eminem har återförenats med exfrun Kim.
Nu planerar rapstjärnan att gifta sig med henne – en gång till.
Eminems uppbrott från exhustrun Kimberly Mathers blev en lång och utdragen historia.
Paret hamnade i en vårdnadstvist om deras gemensamma dotter och Eminem har baktalat exfrun svårt i ett flertal låttexter.
Paret gifte sig 1999 och skilsmässan gick slutligen igenom 2001.
Men nu pekar allt på att paret kommer att gifta sig – en andra gång.
– Vi har återförenats och kommer förmodligen att gifta om oss, sa Eminem i en intervju med radiostationen WKQI-FM i Detroit i går.
Under intervjun refererade han till henne som ”min fru Kim”.

Beroende av sömntabletter
I somras ställde Eminem in hela sin Europa-turné och skrevs in på ett behandlingshem för att få bukt med sitt beroende av sömntabletter.
– När jag skrev in mig på kliniken så gjorde jag det med inställningen att jag skulle bli ren. Jag ska bli kvitt de här sakerna innan det gått för långt, sa han i intervjun.

Kan sluta med musiken
Det kommande äktenskapet kanske inte blir den enda stora förändringen i superstjärnans liv.
I intervjun, som gjordes för att göra PR för samlingsskivan ”Curtain call”, antydde Eminem att han kan komma att lägga karriären på hyllan.
– Jag känner att jag inte vet vad jag ska göra med min karriär. Det var därför jag kallade skivan ”Curtain call”, för det här skulle kunna vara det sista jag gör. Man vet aldrig, säger han.


http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story ..

But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose