I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

what's the deal with lady sovereign?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-12-04 13:29

what's the deal with lady sovereign?

jag lyssnar knappt på brittisk hiphop så jag är inte det minsta inne i det men igår såg ja repris på musikbyrån o där intervjuade de lady sovereign

där sa hon bl.a. att Jay Z hade flugit över henne till USA o ville höra henne o tror t.o.m. att han skulle signa henne

som sagt har ja inte hört nåra låtar från henne förutom Random o nåra de spela lite i programmet (9 to 5 o Ch'ching??) så mitt första intryck är att hon har en väldigt irriterande röst men har inte lyssnat så noga på hennes texter än....

så ja undrar vad som är så speciellt med henne, är det hennes röst, flow, texter mm ???

jag är ingen hater som vill dissa henne utan vill bara veta varför folk lyssnar på henne, jag ska själv kolla upp henne lite mer noga men vad tycker ni på whoa???


Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra