I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-11-25 22:40

U-God

läste nyss en intervju med U-god från Wu, ja kanske är helt efter men, ´är han o Rza lite "osams"

aja, läs själva om ni inte redan gjort det

www.hiphopgame.com

2005-11-25 22:58
Stor familj. Inte första gången någon tjaffsar med varandra i clanen. Ghostface och method man har det väl varit rätt så mycket tjaffs. Fast jag förstår varför RZA svarade på en fråga som den där, klart u-god blir sur.

Hoppas att det inte blir nå mer bråk, vi hoppas på ett album ifrån wu istället!

2005-11-25 23:00
Fast jag förstår INTE varför rza var tvungen på att svara på en sådan fråga. ska det stå.

min svenska är dålig

2005-11-25 23:10
jag förstår U-God lite, RZA badar förmodligen i pengar nu von Anka style, så även om han inte känner att U-God håller för en solokarriär borde han hjälpa honom som en familjemedlem. RZA har blivit girig som fan.

samtidigt låter U-God jävligt bitter och han komemr alltid med nya förklaringar till varför han anses vara klanens svaga länk. det är helt enkelt för att han oftast inte kommer upp i samma standard som dom andra.

att U-God försöker på egen hand är järvt, men jävligt dumt in my opinion. hade han gjort ett soloalbum med mörka Bronze Nazareth/4th Disciple/RZA-beats och haft ett par gästartister från Wu-familjen hade han säkert sålt mer och blivit mer accepterad. det är trots allt genom verser på Wu-Tang-album han gjort sig ett namn, hans solokarriär har inte varit den bästa direkt.

har inte läst länken men ska printa ut o läsa på jobbet nån dag.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-11-25 23:42
what kind of job have you? Ska du inte arbeta då? :)

2005-11-26 00:19
jo men ibland är det lugnt och jag måste alltid läsa nåt när jag är ute och röker också.

2005-11-26 00:54
ioch med att rza skrev the wu tang manual har han väl ett litet ledar/skapare komplex
INGA TJEJER PÅ INTERNET!

2005-11-26 01:03
CiL: RZA är The Abbott, så han har väl rätt så mycket "makt". Men det där kommer att lösas sig. Klart det blir små struligt när det är en grupp på 9 pers + familj.

2005-11-26 11:28
Rza suger ännu hårdare än U-god...
ta tex Bobby Digital projektet jävla skit skiva
han borde begravas den jävla svamp pundaren hans
tid e ute..
mmm precis...

2005-11-26 11:39
jo den skivan var inte den bästa, men låten Holocaust (Silkworm) är fan mvg. kanske inte bara tack vare RZA, utan för Warlouds grymma vers o det tunga beatet.

2005-11-26 14:18
word on the street är att skivan är wack.

2005-11-26 14:29
Har ni sett Bump videon? Den är rätt så tråkig. :)
U-God är funk!

2005-11-26 16:19
jo, den videon är fan inte bra, inte låten heller för den delen

2005-11-26 22:48
golden arms redemption är inte någon särskilt bra skiva. upplyften är dock vissa beats &, som alltid, sköna kung-fu samplingar.
I stab a nigga in the chest, with a pitchfork from behind!

2005-11-27 00:49
sjunka så lågt att inte ha råd till en musik video?