I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vem Jay-Z kommer beefa med?!...

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-10-24 15:11

vem Jay-Z kommer beefa med?!...

... Visste inte så mycket om vem han skulle säga nåt om i konserten som kommer snart "I Declare War" eller vad den heter... Men jag hittade lite om det... Finns säkert mer... Yalla, säg vad ni vet...


http://blogs.sohh.com/mr_irreverent/past _thoughts/2005/10/jay-z_wartime.html


Troligen av de som står och nåt jag lästa i en tidning här om dagen som Rihanna, artisten från Barbados som Jay-Z Def Jam signat så tror jag nog vem han kommer beefa med... Hon fick iaf frågan av tidningen om vad dom pratat om när dom gått på middag Beyonce, Jay och hon... Då svarade hon att Jay-Z sagt att 50 var en bög... Så de kanske tyder på att han kommer gå efter honom... Skulle bli fett nice, intressant och händelsrika saker då fan... Jay, segrar dock... Sen kan han ta The Game och Cam'ron på sidan av... Även fast jag hellre ser han inte gå efter Cam, för han är tung i mitt tycke........


Länka min länk, tack... Har sjärt-Mac, kan inte...

- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -