Jag tycker också "Why" e jättebra o jag anser att jadkiss e skitduktig rappare som jag har lyssnat mkt på, jag köpte t.o.m hans första skiva när den kom. Grejen e att den skivan e skitdålig, eftersom han redan på den försökte göra det han försökt sen dess, nämligen att bli en storsäljande rappare (som alltså säljer till en bredare publik). Det är inget fel med den ambitionen. Men va jag stör mig på men Jada e att han försöker på ett sätt som han inte behärskar. Hur många fattiga RnB-låtar har han inte varit med på? Hur många har blivit hits? Det är inget fel på RnB, jag älskar RnB. Men jag tror inte att jadakiss gör det, och då fattar jag inte varför han ska försöka. Hela Lox/D-block lider av samma syndrom, kolla på den där gamla D-Block videon som alltid går på Crossfade, där Sheek har nån slags solo-del på slutet i en röd väst framför massa brinnande högtalare. De låter förjävligt men det ser ännu värre ut, o man ser ju att han inte trivs. De e precis lika fattigt som om Bow wow skulle försöka köra gangstarap
det kostar på att ligga på topp