I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jadakiss signing to Def Jam?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-10-23 11:04

Jadakiss signing to Def Jam?

Jadakiss Signs with Def Jam, Nas In Talks to Sign with Def Jam & Is a '06 Tour in Store for Hov?

What it is fam!!!

SOHH... yea, I'm hearing that Def Jam has a couple of new signees...Hmmmm!!

Yes sir...I hear that Jadakiss has singed onto the Def Jam family!! It's official, he's on the side with Jay-Z now.. Y'all know what that means--- it's about to go down!!

Wait, I'm also hearing that Nas has been in and out of meetings all week negotiating a contract with Def Jam. Imagine that -- NAS signed to a label that Jay is the president of.

Looks like we're about to get alot of GOOD music from Def Jam!! Damn, it's about time!!

Oh yea, talking about Hov--- I also heard that Jay is supposed to go on a three month tour next year!!

Hmm, so let's think about it-- if there's a tour, is there a new album coming too??... Hit me up with your thoughts!!

But yea, I'm done for now so as always until next time-- keep your eyes wide open and your ears to the streets-- Ya Heard!!!

Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation
Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em

2005-10-23 11:05
vilken stekare nas är

2005-10-23 11:14
d kommer bli typ sign krig mellan def jam och g-unit
R.I.P J.Dilla & Big Proof!

2005-10-23 11:24
Va alla ska signa def jam eller g-unit då :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-23 11:34
GonzalesJr. Det känns lite Kalla kriget upprustning..

G-Unit verkar ju signa hejvilt, sköter de inte sin marknadsföring/försäljning av sina nysignade artister så kommer jag bli fett besviken. Folk i deras stall förtjänar inte att sitta bak i bussen och åka med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-23 11:59
Hahahhaha! Så jävla bra!

Komersiella vs. Lyrickings

Hahhahhah! Def Jam kommer att bli bäst no doubt! GGGG unot!
XXX

2005-10-23 12:18
ajajaj ok de här kan va skitsnack men ändå Jada o Nas på Def Jam niiiice
'My tec'll roast ya body faster then Ferrari's Testarosa'

2005-10-23 13:05
källa. http://www.d-blockworld.com/

2005-10-24 09:32
kommer va galet feta rappare på def jam till slut.
SKU - SKU - SKULASON!

2005-10-24 09:48
jada kommer floppa oavsett vart han signar, han försöker desperat bli en storsäljande artist, något han aldrig kommer bli. Han stick to det han kan.
det kostar på att ligga på topp

2005-10-25 10:31
jada är så jävla grym. kolla när han och nas kör tillsammans på nas dvd:n "made u look. det är så sjukt. rysningar så det räcker :)
SKU - SKU - SKULASON!

2005-10-25 10:40
ja håller me så jävla mycke

2005-10-25 11:58
då hoppas vi på en jada, jigga och nas diss mot g-unit då.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-10-25 13:08
Jag tycker också "Why" e jättebra o jag anser att jadkiss e skitduktig rappare som jag har lyssnat mkt på, jag köpte t.o.m hans första skiva när den kom.
Grejen e att den skivan e skitdålig, eftersom han redan på den försökte göra det han försökt sen dess, nämligen att bli en storsäljande rappare (som alltså säljer till en bredare publik).
Det är inget fel med den ambitionen.
Men va jag stör mig på men Jada e att han försöker på ett sätt som han inte behärskar. Hur många fattiga RnB-låtar har han inte varit med på? Hur många har blivit hits?
Det är inget fel på RnB, jag älskar RnB.
Men jag tror inte att jadakiss gör det, och då fattar jag inte varför han ska försöka.

Hela Lox/D-block lider av samma syndrom, kolla på den där gamla D-Block videon som alltid går på Crossfade, där Sheek har nån slags solo-del på slutet i en röd väst framför massa brinnande högtalare. De låter förjävligt men det ser ännu värre ut, o man ser ju att han inte trivs. De e precis lika fattigt som om Bow wow skulle försöka köra gangstarap
det kostar på att ligga på topp

2005-10-25 16:24
bornbusy

vilka låtar syftar du på?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2005-10-25 16:54
oj oj se va som händer här då.. grymt.. nas på def jam nää de som om jag blir medem hos KKK han borde hålla sig däör han är.. men nu är pengarna viktiga ..
"Don´t even look like a rappa´, a revolutionarie!" / Skoob

2005-10-26 08:52
Aftermath

ligger nått i det. men nas om någon är värd cash och framgång.
SKU - SKU - SKULASON!