Secret Society skjuts fram till Januari 2006!
Waddup! Yes yes y'all, ni läste rätt.. Riktigt tråkigt tycker jag, men man får väl nöja sig med Circle of Tyrants nu i höst. Så här skriver Necro himself på sitt forum: "WE DECIDED TO PUSH SECRET SOCIETY BACK UNTIL JANUARY 2006 BECAUSE ITS NOT GOOD FOR AN INDIE LABEL TO DROP A RECORD IN THE 4TH QUARTER CO-OP ADS ARE WAY TOO EXPENSIVE, AND EVERYTHING IS HARDER AS FAR AS CHAIN STORES GO WE'VE MADE THIS MISTAKE BEFORE AND WILL NOT DO IT AGAIN JUST WITH CIRCLE OF TYRANTS WE ARE PUSHING IT BUT CIRCLE OF TYRANTS WILL DROP ITS IN THE PROCESS OF BEING PRESSED UP AND IT WILL DESTROY YOU I WOULD HAVE LIKED TO HIT YOU WITH SECRET SOCIETY THIS YEAR BUT THE WHOLE TEAM FEELS ITS A BETTER BUSINESS DECISION TO DROP IT IN THE NEW YEAR YOU ALLREADY HAVE 2 SAMPLES OF WHAT IS COMING, SO YOU KNOW ITS INSANE, PLUS BY THE TIME IT DROPS IT WILL BE EVEN BETTER DIE!!" Läs mer på www.necrohiphop.com Kommentera gärna detta. Skriv också vad ni tror om de båda albumen, alltså CoT och SS. Själv tror jag att SS kommer att döda (alla som har hört snippets håller säkert med mig), Necro + Non Phixion kan ju aldrig bli fel, medans CoT kommer vara sämre mest pga hårdrocksinfluenserna. Bara vad jag tror. Vad tror ni? Peace
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
|