I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Busta fick spö av Zab Judah??

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-08-28 17:17

Busta fick spö av Zab Judah??

Läser rykten på nätet att Busta Rhymes hade kaxat mot boxningsvärldsmästaren Zab Judah och blivit sänkt med ett slag. Undrar hur mycket sanning det ligger i detta? Hade varit jävligt kul att se iallafall, Busta gav sig på helt fel kille...

2005-08-28 17:18
Busta är fan större än en elefant ju :O
8 diagrams!

2005-08-28 17:18
Så är det när hiphopare möter verkligheten och börja battla med ngn som inte har ett dugg intresse av hiphop. :P
sandra <3 jag har slagkraft hårdare än stenskott i motvind

2005-08-28 17:19
haha! säkert skitsnack

2005-08-28 17:27
--slim_solle: the bigger they come the harder they fall!
--kMs: Zab har ett stort intresse av hiphop, han gör reklam för RocaWear, polare med Jay-Z, han är ju faktiskt Brooklyn´s finest och har nån egen liten record label. Hip hop ut i fingerspetsarna (outlaw-tatoo på underarmen så klart). Men det var väl ingen riktig hip hop battle direkt.

2005-08-28 18:52
jkstR Där går du bet. inte vem som helst jag kan rabbla upp exempel efter exempel på folk som skulle spöa en boxningsvärldsmästare tex:

stålmanen
robocop
magnus ronell
hulken
osv.

så ljug inte
Hmm..! ?

2005-08-28 19:00
jkstR kom inte och säga att du inte tror på jultomten heller!?

en och annan ultimatefighter skulle nog kunna knulla en boxare i röven med
Hmm..! ?

2005-08-29 10:44
bahhh!
även om jag inte håller mig till ämnet nu. men ändå, glöm boxare om du är i ufc eller pride borde du kunna basic submissions, och vem fan kan få av bra slag när man ligegr och gnuggar sig mot en brasiljanskjuijutsu black belt på marken?

angående busta osv...säkert bara ett rykte.
Legion=sötast