I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Art of OneMind!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-08-07 01:28

Art of OneMind!

Att den redan var här, skivan jag inte visst att jag väntade på!
Illmind och Symbolyc 1 (från Strange Fruit Project) har slagit sig samman under namnet Art of OneMind, och gör ett av årets hittills bästa album. Men med gäster som Little Brother, The Strange Fruit Project och Ghostface kan det knappast gå fel!

Gör ett besök på www.artofonemind.com och lyssna!

Eller är det bara jag som haft oturen att missat detta?

"... People now log on to message boards and write thesis statements about the music. If you like it, you like it. If not, cool. Let it be what it is. It's just Hip-Hop." / Phonté

2005-08-07 03:56
Ja!
Denna skivan är grymt bra! :) kolla in den alla som inte har det!!!
We Love Donuts Too! - http://wldt.blogspot.com

2005-08-07 11:53
Ruskigt bra platta! Har pumpats i ett par månader nu!
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!

2005-08-07 12:16
Jaha ja... Och ingen av er som nämnt nånting? Fy på er! :)
"... People now log on to message boards and write thesis statements about the music. If you like it, you like it. If not, cool. Let it be what it is. It's just Hip-Hop." / Phonté

2005-08-07 12:37
Jorå tror det fanns en tråd för ett tag sen...men trådar som handlar om bra musik har en tendens att bli kortlivade.
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!

2005-08-09 12:29
fick hem skivan igår i brevlådan! så underbar skiva, de här herrarna kommer droppa bomber år framöver.

2005-08-09 21:47
Och jag köpte cd:n igår... Har gått non-stop i min stereo! Just nu känns det som om Day after Day är favoriten. Och Right Here. Och Guilty Pleasures. Och alla andra :)

2005-08-10 00:02
'Right Here' är riktigt nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.