LASymphony - Disappear Here
Yes! hösten är räddad Ett nytt album i Oktober samt en EP(Less the zero) redan i Augusti www.lasymphony.com/ Lyssna lite på http://www.myspace.com/lasymphony Peace!
oj hoppas det är bättre än de senaste tolvorna...................
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
shit fan va fett, har väntat på album från dom länge nu
Vilka är medlemmarna av la symphony? Hur är det egentligen med Pigeon John's medverkande i gruppen? Läste nånstans att han hoppat av för att inrikta sig på sin solo karriär men de hände väll för länge sedan? ja känner bara till joey the jerk i gruppen iomed hans gästinhopp på pigeon john låtarna "Payroll Professionals" & "Move on"
härligt med ett nytt album, synd bara att Pigeon john inte kör så mkt med dom. Han är min absoluta favorit av det gänget annars
Först Jesus, sen: Hiphop, Soul, musik!!
tänk er dom med bra beats. hade varit nåt det
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
050505 nix, kikade där först men sidan var "under renovering", men jaja de gick att googla fram...
Bobby_Dollars P24 Håller med dig, dom borde få nån duktig proddare som kan fixa lite sköna souliga beats åt dom.
precis och det borde ju inte vara så svårt i sunny cali. kanske Omid beats eller Deeskee
DejaVu LASymphony består av Joey The Jerk Flynn Cookbook Uno Mas Sharlok Poems saxat från myspace sidan
Jag är lite het på gröten här... :)
Beat till timeless skall vara vara proddat av Evidence från Dilated peoples och scratch av Dj Rhettmatic
villket kan stämma om man läser press releasen
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseac ..
har dom gjort en låt som heter What You Say?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va? har jag sagt att dom gjort souliga beats?
Kan inte Kanye west slänga upp lite beats åt dom :) Eller fatta om Soul supreme skulle få tag på dom, jag har en känsla av att han skulle kunna hooka upp dom me lite sköna grejer!
Såg dem där snubbarna Live i min hemstad förra året, grymt live band måste jag säga. en hel del sköna låtar...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Jag såg dom live på frizon i Örebro förra sommarn. Dom fick dåliga recensioner, men jag tycker de va en bra konsert. Känns som att recensenterna inte hade så bra koll på hiphop, iaf inte enligt min mening.
Såg dom på båda ställena, var typ 20 ggr mindre folk i Gävle fast det var ett bättre tryck där på den lilla scenen (som såg ut attt kollapsa efter halvaspelningen) än spelningen utanför Örebro.
Can't have her är en grym låt. Älskar beatet
Såg nyss Timeless videon, mkt bättre än vad jag hade väntat mig, gillade beatet. Soft på ett sätt som jag inte riktigt har hört LAS göra förrut
zors P23 Vart får man tag på videon till broken tape decks? Du kan inte skicka den över msn om du har den :)?
jag e oxå lite sugen på broken tape decks videon...
fet video, men riktigt sugig kvalité, bättre än inget antar jag. tack tack!!
Tycker inte de va så farligt dålig kvalitet, det enda jag känner efter det här är att jag skulle vilja att Pigeon john skulle ingå i LAS kärntruppen igen. Det är han som har den riktiga star-kvaliten av allihop. Har ju visserligen gått nästan bäst för han oxo sen han gick mer å mer solo.
SamL, det beror på vad man menar med framgång. Tror dom andra killarna har familjer villket gör att man inte kan ligga ute på vägarna året om.
tror ioförsig i princip alla artister har familjer där.....eller iaf resten av typ dom i Project Blowed. tillochmed Rifleman haha
Redaktionschef
2005-10-23 16:15
Bara lyssnat på den ett varv men känns som att den tillhör bästa skviorna detta år.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!