Boka "Necro - The Sexorcist" på Megastore...
tänkte bara slänga upp en tråd om att de går att boka Necro - The Sexorcist på www.megastore.se Peace
Boka "Necro - The Sexorcist" på Megastore... ...Nej.
nutscratcher P18 vadå nej? jag gjorde de där för knappa 10 minuter sedan
Palla boka...känns som att det inte kommer släppas i typ 500 ex eller nått...jag kan vänta ett par veckor extra innan jag får tag på mitt ex.
Redline!
Köp från kungen direkt, då får man väl atto och grejer. + att det säkert blir billigare...
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0
Vem vill ha attos? ^^ Det är väl musiken som räknas?
Vad är ett "atto" ?
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
Autograf tror jag han syftade på...
GAIA: 12 åringar och groupies... MrKrikon: Autograf... pz
...ey90.
hehe, första gången jag hörde förkortningen atto
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
Skrotum, ja, har aldrig fattat hypen kring autografer och kändishypen över huvud taget, :S Jag menar, om man skulle se typ Al Pacino på 7/11, vad har man egentligen att säga till mannen? Visst, vissa personer kan i vissa lägen få höra att de gör bra saker, men man ska inte gå till överdrift. Skulle jag stå i kö med Necro skulle jag i hans fall bara säga om jag hade möjlighet och inte störde honom att hans beats inspirerar mitt musikskapande (gör mörka och tunga beats), inte kräva ngt mer.
GAIA P23, exact, blir skivan bättre av att det står ett slarvigt kladdat namn på? Ändå tror jag att vi är rätt skonade i sverige från sånt där, i usa lär det va fet hysteri jämfört med här. Såg något klipp för länge sen från en galleria med lil bow wow där det var totalt kaos, helt okontrollerad folkmassa som bara skrek för att dem var nära en liten tolvåring, helt rubbat. pz
...ey90.
dawid P24 jag tror ju dock inte att de blir billigare att beställa direkt från kungen som du nu uttryckte dig hehe
Skrotum, Darin 2005 - Sveriges motsvarighet... :D Jo Sverige är nog rätt chill, här kan kändisar gå på gatan iaf, det kan de ju knappast i USA...
Folk är brainwashed av Mtv foreal.. pz
...ey90.
Rimligt att man försöker vara snäll och konstruktiv och blir stämplad som autografälskande groupie. Bara på whoa... Läste några inlägg från dig GAIA i tråden om otrohet, kunde inte sagt det bättre själv! Synd på attitydssvaren här dock... Kollade med frakt till Sverige och det blev c:a $30, således inte billigare än Megastore och jag hade fel. Ofta blir det dock billigare att beställa från "källan" via nätet eftersom importpriserna på plattor i detta land är sanslösa. Gällande groupiestämpeln vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Kan inte bry mig mindre precis som många andra i tråden om att få autograf men det kan väl vara en kul grej. Äger dock inte en enda attad platta, det är ju precis som GAIA sa musiken som räknas... Suck...
Ska f-n börja med byråkratsvenska här på whoa så man slipper bli missförstådd hela j-la tiden...
dawid Hehe, jag försökte inte stämpla dig som ngt, det var ett ironiskt svar som ligger i de tankebanor som jag skrev om i otrohetstråden, dvs jakten på status, kändisskap, blah blah, etc... Sen är du säkert ingen sådan nisse personligen men jag känner ju inte dig heller, ;) //Peace
Om du känner ngn med skivaffär kan du alltid dra iväg ett mess till Necro om det gäller en större leverans så kan säkert priset bantas lite?
Jao
GAIA: Håller helt och hållet med. Men att man får en skiva attad för att man beställer från artistens hemsida tycker jag inte kvalar in riktigt under de tankarna. Inte heller ditt exempel där du skulle köa för att träffa Necro och besvära honom med att få en atto. Märkligt exempel. Klart det är en kul grej. Och för att inte tala om hur skivans värde skulle springa i höjden om han fick den berömmelse han förtjänar. Berömmelse, kändisskap, status åt h-e, världen är piss. Jag vet....whatever ;D Tack för freden, detsamma!
dawid Hahaha, va? Skulle jag köa för att få en autograf av Necro? Shiiet, du behöver läsa om det inlägget jag skrev riktigt noga en gång till, :D //Peace
GAIA: Men sluta missförstå mig!!! Du exemplifierade vår ruttna värld genom det exemplet. Och det har inte alls något att göra med att beställa plattor från hans affär som han signerar. Tycker jag...Han lär ju knappast vara besvärad av det. Tvärtom uppskattar han (förhoppningsvis) sin fans. Det skulle jag göra.
dawid Hehe, jag missförstår ingenting, får väl upprepa mig igen, fattar du inte nu så fattar du aldrig, ;) Jag drog en ironisk kommentar över hur viktigt en del finner autografer, sen när du tar det så personligt, det får stå för dig, :) Jag svarade på ditt inlägg men det var inte personligt riktat till dig, capisché? //Fridens Inget mer off-topic nu va?
Har inte megastore en galen frakt?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
29 kr
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
julgran + postförskottsavgift på 30 har jag för mig.. beställde "Whats Wrong With Bill?" därifrpån har jag för mig.. eller om det var "The Art Of Dying" Hursomhelst fick jag peja typ 60:- för frakt o postavgift + att ajg fick hämta den på posten. Inte så jävla trevligt. Speciellt inte om man jämför med cdon, som nu tyvärr inte har denna skiva:S
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Eccan , betalar du med kort så kostar det 29 spänn. pz
...ey90.
därför samlar man ihop ett gäng på 60 pers och beställer en jävla massa så blir det högst 1:- i frakt. Om man inte får fraktfritt dvs
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Eller så hämtar man bara plattorna själv på Ynglingagatan så slipper man frakten på megastore. n00bs...
SkyhigH klart man gör de om man har möjlighet, men de är inte alla som bor i sthlm, antog bara att de låg där
Haha nej jag vet, skojade bara. Och ja det ligger i sthlm så alla som har möjlighet att plocka upp skivorna där borde göra det.