bästa yukmouth albumet?
ska checka in han!! vilket album gillar du/ni bäst ?
det finns en chat! missa inte den...
Godzilla är det bästa albumet.. Ett helt nytt sound jämfört med de tidigare albumen.. MEn de andra är också skitfeta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
luniz 2 första plattor är det bästa av yuk...
Han fråkade om Yukmouth albums inte Luniz :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yuk kanske spottar bäst på de två plattorna för det? Geez.
Håller med DalastDon: Godzilla är utan tvekan hans bästa solo-släpp (Nöjda?? =P)
ja vill ha solo!!! de ja har hört med honom så e han agressiv! hoppas att han e det på gozilla då:) tackar!
är godzilla ett av de nyare albumen ?
"Hard Tymez" är äckligt tung, akta Trae's vers där.
MistaDontPlay P20 fan nu blir ja sugen på att höra skiten :) devv P0 OK, ja ska akta mej :D
Hehe, fan va populär Yukmouth verkar ha blivit på senaste tiden :) Jag tycker Thug Lord är hans bästa album faktiskt.
njut
Explict P17 sluta nu! nu ere godzilla som gäller:) thug lord får vara näst bäst och vänta ett tag! !!
MistaDontPlay: Thug Lord är visst ett soloalbum (jaja, Thug Lord: The New Testament då...). Albumet med C-Bo heter In Thugz We Trust och de kallar sin lilla grupp för Thug Lordz. _osCar_: Hehe, tyck som du vill :P Jag gillar iaf Thug Lord mer, men Godzilla är jäklig het den också. Yukmouth är helt enkelt så jävla oooooooh boi!
njut
kan inga fler komma med åsikter om vilket album som e bäst?
_osCar_: Känner du dig inte riktigt övertygad än, så spana in detta: Saxade pollen från worldwideconnected.coms forum (Där alla Yukmouth/Regime-Stans hänger)..Då var frågan; Vilket av Yukmouths album är bäst? Såhär blev resultatet: Namn A ntal röster % thugged out : the albulation 4 18.18% block shit 0 0% thug lord:new testament 6 27.27% united ghettos of america 1 4.55% godzilla 12 54.55% UGa vol2 1 4.55% Nu bör du väl vara övertygad? ;)
nutscratcher P18 ¨ det där gillar jag:) bra jobbat som fan!! det där e säkert fler snubbar som har röstat än som kommer se den här tråden:) tackar
såg nu att somebody gon die tonite ligger på plattan... och den låten eju inte att leka med!! men vem lägger andra versen i den?? första: tech 9 (ja vet ok?) andra: ?? tredje: Yuk
Andra lägger Fatal från Outlawz
okok, ja tycker att det låter som khadafi... nu säger dom (nån) iofs det.. men de e inte därför ja tycker det:) han lägger en tung vers!
Han var vår chef tills den 6 juni :P
Sen de otroligt fucking sköna låtarna med R&B-sound såsom I Want Ya Body & Kidnap U ... Damn va vissa brudar smälter till dessa låtar hehe! Lätt såna låtar man bumpar i bilen nu under sommartid =P Håller förövrigt med AzraelKalashnikov , man kan inte välja ut nån, hela skivan e 10+!
glatt humör!!:) braa! snart deltar jag i diskussionerna!
game ova part2 eju typ så bra som musik kan bli! lyssna hur agressiv han e i rappen och hur tungt beatet e!!! och kören (eller snubben) som säger breathe! med den där rösten.... oj oj oj säger ja bara
Vafan, ni får kolla upp Thugged out : The albulation, en dubbelskiva med sjukt många feta låtar. Lätt hans bästa.
Redline!
Godzilla är nog fetaste skivan MEN jag skulle ändå köpa den första skivan först o lyssna på den o sen se hur han utvecklas.. Dvs "thugged out the albulation" sen Thug Lord skivan..sen Godzilla..och sen om du orkar o får tag på..skaffa dom andra skivorna som block shit o in thugz we trust.. men om du inte pallar d...GODZILLA
http://www.myspace.com/bizzlebeats
har bara fått tag på united ghettos of america vol 2, men det är en samling med olika artister va?
8 diagrams!
Lite offtopic men jag kan även rekommendera Regimes All out war Vol 1. Släpptes -05 men vafan, endel riktigt tunga låtar (dom flesta när jag tänker efter).
United Ghettos Of America är feta båda 2 faktiskt. det är väl typ Various Artist skivor men Yuk är med på alla låtar om jag inte misstar mig. Welcome 2 Tha Bay med Yuk, Numb, Mac Dre & Messy Marv är överfet...den är med på United Ghettos Volume 1
Mac Dre gjorde inte bra ifrån sig över vårt beat :(
vi la upp låten på whoa innan leta
hittade tråden men den har expired
finns det ett sånt?
thugged out the albulation är grym som fan, men godzilla är ettt mästerverk också.
godzilla... förut skrek han lite för mycket för min del...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe