eminem - ass like that
Har ni hört denna låt från encore som är emines nya singel, its the bomb, vad tycke rni
Don't Give Props To The Devil
Video?
http://www.homage.nu/
ny singel? ärlit? vore coolt med video.. låten är skitcool :)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
en av låtarna jag diggar minst på hela skivan. fast man vet aldrig, en fet video till låten så kan ju mycket ändra sej.
Flärtfärs
hur jävla många videos ska han släppa från skivan? :S
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
vafan eminem ska inte rappa om rövar hans ska hålla sig till hustrumord och mammahat.
mm precis...
haha den e ju stört skön den låten.. Triumph - the insult comic dog e juh stört skön hoppas den kommer på video "what do you mean freeze?"
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
Jessica Simpson, looks oh so temptin' Nick I ain't never seen an ass like that Hilary Duff is not quite old enough so I ain't never seen a butt like that So Gwen Stefani, will you pee pee on me please? I ain't never seen an ass like that haha så sköna rader asså :D:D ..
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Tycker nog att, om inte den sämsta, så är det iaf en av dom sämsta låtarna på albumet...synn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är så jävla klyschigt att bara för att han är vit måste rappa om vita rövar. Det verkar vara nån jävla norm att man inte får snacka om brudar som har den motsatta färgen än sig själv. Snälla alla vet att gwen inte har nån röv att snacka om. Om han ska rappa om rövar så ska han snacka om rövar, svarta o latinorumpor :P
Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD
Papo P20 tror nog faktiskt inte direkt att han brydde sig om hudfärg när han gjorde låten.... Sen så ser jag inte låten som en typisk "ass-låt" som vissa andra här verkar göra. Em snackar om alla kändisar på det sjukaste sättet och det låter lite som en parodi på all r&b-mtv-hiphop som görs. jag älskar helt enkelt låten. skönt att se honom sådär underbart omogen igen...
B-Lund tack :D inte ofta folk håller med mig....
basen är så sjukt clean
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Slim shady det kommer inte vara nån tipp drill :P
Jag tycker det känns lite desperat att släppa "Ass Like That" som singel... den är ju verkligen inte bra på något sätt föutom att den kanske får någon förvuxen barnunge att dra på smilbandet... Nej, vart fasiken bär det med Slim egentligen?
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
Det är en solklar parodi, tänk på det
videon lär bli kul: )
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
Den Är Väll Sådär Gillar Fortfarande Shit On You Och 40 Oz
Eccan On the spot.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
ingen som vet nån sida där man kan se den?
thundercooperfuckinbird
SkyhigH Fett! HAHA! Men kommer det droppas en video? Jag menar Encore har också släppts på 12" men den finns inte som video :S
8 diagrams!
Tror inte "Ass Like That" -videon är klar ännu..
04-08-2005 20:28 'Ass Like That,' Eminem's new single from his mult-platinum album 'Encore' will have the video shot in the next few weeks. Look for the video on MTV/BET a few weeks later. We will have it on EminemLounge.com as soon as it's out. så om nån vecka kommer den vell
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
Det var den ända bra låten på hela skivan tycker jag, beatet tar alla beats på den skivan ! Hoppas det blir video till den ! Någon ful och flummig som han driver med alla på ! Hehe.
de va länge sen de sades att den skulle bli hans nästa singel
It's not a cap, it's a flag
K4 P-1 ja fan, spend some time e ju hur äckligt fet som helst... eller varför inte love you more?
Flärtfärs
neråttjack And thats the truth..
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
K4 P-1: Nä men den e väl från bonusskivan om jag inte minns fel? Han kunde väl fan ha valt den ändå, hellre det än ass like that iaf, tycker jag.
Flärtfärs
Jag tycker med undantag för "Just Lose It" att Eminem aldrig har valt så här många bra låtar som singlar...de e ju typ de bästa från skivan...(Mockingbird, Toy Soldiers och Mosh)...vore fett med en video till den där "One Last Time" också...annars vore ju låten "Crazy In Love" ett rätt skönt val...och likaså "Never Enough" (den e svinfet) Men "Ass Like That" e nog fan den sämsta låten på hela skivan asså...
THE TALENTED MR BRAT
håller med K4
It's not a cap, it's a flag
MC_Joe P19: haha du drog fan upp nästan hela skivan där ju =)
Flärtfärs