I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

50 cent vs. Samuel L Jackson

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-03-22 15:05

50 cent vs. Samuel L Jackson

"BEEF 2005 - 50 CENT VS. SAMUEL L JACKSON
Rapper calls actor ''grandad''
18 Mar 2005

50 Cent has hit back at Samuel L Jackson, after the actor refused to work with him in Get Rich Or Die Tryin'

Jackson had said he gets fed up with working with non-actors, saying '"These people think they're worthy of you sharing screen time with them but I don't think that. Maybe if 50 Cent does five movies and shows me some talent...'"
- - - - -

Läste det först på tv4:s text tv, sen försvann det och jag hittade det på nätet... Jag vet inte om ngn redan postat det här, men jag sökte här och fann inget. Så, here you go...

www.playlouder.com

..oj, titta nu fann jag lite mer... 50's Svar:

"Saying he wouldn't work with a rapper is like saying he wouldn't work with Will Smith, Queen Latifah or Ice Cube. Basically, he didn't want to play second fiddle. He knew that because of my success, people would come to see the movie because of me - and he couldn't handle that...To be honest, I couldn't see where he would fit into the movie anyway - other than as my grandfather."

www.filmtotaal.nl
(nån skum sajt)

..nåväl, finns en del om detta på nätet,,,
Sha och adios.!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2005-03-22 15:07
Haha, snacka om att vara bra uppblåst. Tycker Samuel L. Jackson har mer än rätt att kräva att få se 50 i ett par roller innan han ska överväga att göra en film med honom.
Tror knappast 50 skulle ta med Jackson i en låt utan att han hade hört honom rappa.
Redline!

2005-03-22 15:24
Haha 50 gör verkligen bort sig nu..

2005-03-22 15:57
haha samuel l jackson kommer lätt att vinna beefet.
LFC

2005-03-22 16:56
undrar när SL jackson släpper sin STENHÅRDA disslåt?
Legion=sötast

2005-03-22 17:57
nejnej, han gör ju en hel dissfilm. skriver manus, regisserar å spelar huvudrollen :)

2005-03-22 17:58
pinsamt

tror du samuel släpper en diss till 50 elr?

2005-03-22 19:05

Samuel L. Jackson ÄR......... så de finns INGET 50 Cent kan yttra sig om....
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -

2005-03-22 19:57
haha, fan va rätt ..
PS. Your cunt is in the sink

2005-03-22 23:12

han bara ÄR.... behövs inte sägas mer om Samuel L. Jackson...... kan itne förklara
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -

2005-03-22 23:52
"Saying he wouldn't work with a rapper is like saying he wouldn't work with Will Smith, Queen Latifah or Ice Cube."

Grejen är ju den att Samuel aldrig sa så :P Bara att 50 Cent borde göra några filmer så Samuel kunde se om han va bra nog, alla 50 Cent drog upp har gjort med än fem filmer och kan spela helt ok, så han gör verkligen bort sig.

Hoppas nu bara 50 Cent gör bort sig på riktigt den här gången, inte drar en sån där jävla töntsak som att låtsasbeefa med game.
njut

2005-03-23 20:21
Samuel Jackson maste bara droppa sin klassiska "MOTHERFUCKER!" sen e d kung...

50 e sa stor nu dock...
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2005-03-23 20:37
Säg va ni vill om 50 ..

...men samuel jackson har alltid varit ett uppblåst rövhål när det kommer till sånt här ..de är inte första gången han vägrar ...meki pheifer hade sköna ord till samuel jackson angående hans attityd mot rappare för något år sedan men ja hittar inte det han sa bara för det :) hur som helst ..samuel jackson verkar som en grinig typ ..

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2005-03-23 21:06
Han jobbade ju me Tupac i Juice iaf.. :)
Han har varit me i många små roller i tunga filmer.
Jag tvivlar på att 50 cent är en bra skådespelare .. tror inte sam L vill förstöra sitt ryckte genom att spela in en b-film me 50 cunt
my name is xelly smelly

2005-03-23 21:15
Nu kommer samuel börja skrika med sin gälla röst på fiddy om dom möts o skrämma han.
HL.

2005-03-23 21:49
Okej om 50 slänger dissar mot jadakiss o co. eller om han skulle slänga en diss mot tupac, Big L eller min morsa, det e också okej. Men nu gick han fanimej för långt! man säger inte så om Samuel L Jackson.
Precis som nån sa; Tror knappast 50 cent vill ha med Samuel L på en låt, han får nog släppa ett par skivor först o bevisa sin talang.
Då ska det fanimej vara tvärtom också.
Flärtfärs

2005-03-24 21:10
samuel L jackson bajsar 50 i ansiktet....han har säkert skönare flow oxå

2005-03-24 23:02
Kan sätta nåt på att 50 var bered att suga jacksons kuk för att han skulle va med, och ligger nu hemma hos mamsingen och gråter ögonen ur sig för att hans barndoms hjälte dissa honom..

2005-03-25 00:53
*Samuel L Coolnes Jackson entrar Aftermath Records med guns blazing o skjuter ner D12 och dr Dre och kommer in i studion där 50 o Eminiem ska spela in en ny låt, Samuel siktar sina feta pickor mot de båda mesarna och 50 Cent får panik och börjar grina som en little flickscout*

Samuel: "Tell him: Bitch stay cool!"

Eminem: "What the fu-"

Samuel: *smack* Tell him!! BITCH stay cool!

:D
Kultursnobb