I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad gör hiphopen levande för er?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-02-18 20:37

Vad gör hiphopen levande för er?

Att hiphopen är död pratar/rappar de flesta om. Där kan man antingen nicka instämmande och slänga in ett word eller så kan man säga:
"NEJ! Helvette heller, hiphopen lever! Den lever för mig mig! Och den lever för att..."

Det är er människor som påstår att den lever och har åsikter om varför jag vill engagera i denna tråd. Även er som ser den som död får säga sitt...

Hiphopen som den uppstod kan man ju kalla död eller icke existerande samtidigt som man kan säga att den bara har utvecklats. För som den uppstod finns den ju inte kvar. Om den nu har utvecklats till det bättre eller det sämre låter jag er avgöra.

Detta handlar väl egentligen om Hiphopen som en kultur men ni kan utgå från musiken. Det är inte förbjudet att beröra kulturdelen dock. Det är väl den som bör diskuteras.

Ja just det ja, och varför älskar ni (jag utgår från att ni gör det...) denna musik/kultur?

one love

www.fucksolar.com

FUCK SOLAR