"arga" låtar?
har fått för mig att ja ska börja löpa igen hehe... står ju för halvte helt still när man "måste" komma på låtar! så pumpa gärna ut era förslag=) gärna lite "arga", tunga låtar som passar för träning. tack på er:)
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
G-Unit - Beg for mercy gillar den starkt kanske skulle funka
kom tidigt på lördag så ska jag få dig å löpa!
hit em up e rätt "arg" dessutom älskar jag Dr. Dres otroligt aggressiva vers i NWAs "100 miles and runnin'"
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
adam f & m.o.p. - stand clear
allt celph titled är inblandad i.
"War doesn't decide who's right, but who's left." - Iriscience "Social kompetens är den som är bäst på att låtsas" - Scissors 304-7734-02-09
Bästa träningslåten är helt klart Non Phixion- Refuse to lose på högsta volym....
Don't fuck with kroll.
Redaktionen
2005-02-01 21:41
Riot squad - Cock sparrer. Hej david ;)
namaste
Gangstarr feat MOP & fat joe - who got gunz
Men lika glad är jag för det!
Paris - Coffee, Donuts & Death Mc Ren - Shock of the hour - Hela albumet - grrr. sur snubbe. (en av dom skönast plattorna från -93 för övrigt.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Eye of the tiger med Survivor eller Girls just wanna have fun med Cindy Lauper, precis som i the goonies.
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
Jedi Mind Tricks - Scars of the crucifix Jedi Mind Tricks - The age of sacred terror
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
cas P30 du e fett fett magisk, tänkte just säga den låten! immortal technique - internally bleeding! älskar raden: my mouther told me that the place, that my faith god was the answear(nånting kommer ej ihåg)/ but then i hated the god because he gave my mouther cancer kllockren ppppeace
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
jean grae-hater's anthem eminem-kim rza-unspoken word rza-domestic violence
these drugs aint as good as we wish they were
skaffa BIG's första skiva, där finns gööda.
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
ice cube - We Had To Tear This Muthafucka Up
Visa vad ni går för,<br> visa vad ni står för...
Idol Eddie - Eddie Rap Remix SJUKT TUNG!!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
downset- ANGER
corpses all hang headless and limp bodies with no surprises and the blood drains down like devils rain we`ll bath tonight./SKULLS/misfits
pharao monch - simon says
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Eminem- Kim
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
Pharoahe Monch feat. M.O.P - No Mercy är dampig som fan
immortal technique i allmänhet är rätt arg, fast kanske inte i sina beats, mer i sina lyrics
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
eminem feat obie & dmx- go to sleep
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Scarface - Born Killer
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
allt med mystikal och dmx.. gläfser på som två arga hundar ^^
buck buck
Joe Budden - Pump it Up
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
hela skivan Gorilla pimpin med Marz e arg
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Hangaround
2005-02-08 21:40
Eminem - Till i collapse stenhård, handklappet är iofs lite played men det har aldrig varit hårdare än i den här låten.
allt med mop, typ.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Ill bill - The anatomy of a schoolshooting e väl ganska så arg
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Rosa helekopter kanske, man blir arg av den låten
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
skulle jag träna skulle jag hellre efterlysa låtar med grymt mkt gung i. "tunga" men inte nödvändigt arga... låtar man måste gunga huvudet till.. pröva att jogga till reggae. då lär du ju slappna av och rent av kommer längre
Stege!
ingen som tänker nämna: dr. dre & ice cube - natural born killer?
Eminem,DMX & Obie Trice - Go To Sleep
B I G Kick In the Door om ingen nämnt
Stege!
Det finns inte mycket jag kan lyssna på förutom silver bullet nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.16x.org/phpSecurePages/ Om du kollar vad jag heter o skriver med små bokstäver kommer du in. 3 timmar 10 minuter aggromusik (sån man lyssnar på när man dagdrömmer om hur man ska spöa tjafsvakten på krogen man va under kvällen).
Glenn?
"Varför?!" med Sober :)
Sopsäck Serenad
Graffare
2005-02-20 16:55
necro - poetry in the streets
Celph Titled brukar dampa
physco realm\ stone garden e det enda du bihöver man
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination