Sage Francis "A Healthy Distrust"
Några tidiga kommentarer / förhoppningar? (Sage Francis har gett klartecken att diskutera skivan på sitt eget forum non-prophets även om den inte är släppt än) Jag har inte lyssnat in mig ännu men jag är än så länge väldigt besviken. Men släpper man varierade skivor som Personal Journals, Hope och nu Healthy Distrust så är det ju många som kommer att falla bort längs vägen.. Några die hard fans som anser att om ni inte gillar det så är det ni som har fel? Återkommer när jag hört mer
Stege!
Jag gillar senaste skivan. Ska bli roligt när den äntligen släpps så man kan köpa vinylen. Började skriva en liten favorit lista men slutade då nästan alla låtar skulle hamnat på den.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
kuken666 han släppte en låt via någon sida som mp3. "slow down ghandi".. fet låt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillar a healthy distrust som fan...lite ny stil på beatsen men även lyricsen.... men hope skivan och även personal journalist är bättre.... men sage ska ha propps för ännu en riktigt bra skiva!
Skivan är Dope my man, real dope, on the real!
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am God-damn
Jag vill ha mer alias & reanimator producerade låtar, favoriten är helt klart Sun vs Moon...
Jag säger bara sealions!!! skivan är riktigt jävla bra faktiskt!! Tycker den är bättre än personal journals...
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
sea lions är f ö första singel. sea lion med saul williams. funderar på att köpa den, b-sida med slug, och kissa på lp:n o då gillar jag anticonbeats överlag. ingen som vill såga som jag? =)
Stege!
Hangaround
2005-01-09 01:13
gillar den riktigt mycket, givet köp när den kommer.
Tech En liten off-topic fråga, jag har för mig att du nämnt för drygt någon månad sedan att det skulle komma en 5e "Sick off skiva..." Har du nån länk till någon sida där det stod elr någon mer info.. Känndes ju lite tvivelaktigt när sage själv sagt att den sista var Sickly business... Kan ha tagit fel på person, kan ha varit någon annan som nämnt det.
Hangaround
2005-01-09 11:35
jag har sagt det, vettefan var jag läste det men det stod iaf att Survival of the Sickest skulle bli den sista. kan mycket väl vara fel.
Tech Tackar, får ta och googla och försöka leta fram info, det låter lovande..
jag tycker den var keff.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
Spectator du tog bladet från min mun..
dricker tanqueray direkt ur flaskan, alla vill veta om jag är galen
JesusFrank Haha att jag inte tänkt på att fråga dig direkt istället, ett mänskligt sage francis uppslagsverk..
men jag hajjar inte hur kan ni veta om den e grym eller inte när det enda som släppts e slowdown ghandi...!? tell me!! för om den går å lägga vantarna på redan nu vet jag vad jag kommer göra iaf! piis
a nigga with knowledge is more dangerous than a nigga with gun// they make the guns easy to get and try to keep niggas dumb//
haha, DejaVu. ja, jag finns här.
Sage var för övrigt med i Metro idag. Ingen vidare bra artikel, men ändå. Roligt att se.
khadim P17 jag hajjar inte hur kan ni veta om den e grym eller inte när det enda som släppts e slowdown ghandi...!? välkommen till 2000-talet, min vän..
vart kan man få tag på den där mp3:an ni snackar om, "slow down ghandi"? förövrigt har jag inte hört nåt från nya skivan.. förutom det han körde live senast i stockholm, och det man hörde lät ju bra.. sen att han sammarbetar med Oldham på en låt fick till och med min farsa att bli intresserad :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Har sagt det förut och jag säger det igen, Jah Didn't Kill Johhny är i en klass för sig. I och för sig har jag inte lyssnat så mycket på resten av skivan, men endå.
http://www.oekoland.de/assets/images/Ravioli.jpg
khadim det är olagligt att berätta hur vi har hört skivan. förstår du??! såg han i lund när han var här o showen var överfet. men skivan är över lag en besvikelse.
Stege!
Hangaround
2005-02-04 22:10
plut snackar skit;), skivan är skitbra!
skivan kommer bara kosta 169 på vinyl på
247
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
Bobby_Dollars P24 får man med den eftertraktade sage francis pin'n från dig med ;)..
doubt it doubt it
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
Mr_Ben_Dover P20 plut P61 var inte så dryga... den kan ju inte ha gått å tanka. den blev ju nyss klar å tryckas. men men... who cares det blir fett.
a nigga with knowledge is more dangerous than a nigga with gun// they make the guns easy to get and try to keep niggas dumb//
sea lion är riktigt fet. har inte hört nåt annat än... några tips?
these drugs aint as good as we wish they were
Hangaround
2005-02-07 19:08
loolita köpt skivan, bättre tips kan du inte få.
aight..
these drugs aint as good as we wish they were