Du väljer...
om du får välja producent och MC som du vill ska samarbeta ihop en låt.. Vilka skulle du välja? Spelar ingen roll om dom är döda eller levande... Exempel: Beat: Alchemist Lyrik: Buckshot,Biggie,Jeru Da Damaja GO!
Take it Personal...
producent: jam master j mc: krs one, old dirty bastard
Varför inte para ihop min favorit rappare med min favorit producent? Jay-Z och RZA.
i roll like a bat out of hell
Pancho_Khan P23: Har du inte sett den där filmen där Arnold blir gravid?
i roll like a bat out of hell
blandar du inte ihop filmen "junior" med "twins" nu?
nej, devito e med i båda... *ryser* annars vill jag gärna se talib qweli på ett beat av embee.
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
dj premier, jaydee, dj hitek lägger beatet - det kvittar mos def eller talib.. eller varför inte 2 pac
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kool keith över ett el-p beat såklart... riktigt cp rymdfunk skulle det bli
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2004-11-27 11:55
Prodd: Madlib Lyrik: Common & Moka Only. dom två låter fan skitlikt.
Beatboxare
2004-11-27 14:40
Producent; Parrish Smith 92 Rappare; Del The Funky Homosapien 91
/KG BOOM
prod: Pete Rock Rappare: Talib Kweli, cosM.I.C och The Last Emperor
Men lika glad är jag för det!
prod: Dj Premier Rap: Big L & Skillz lr som pancho sade Producent: Premier MCs: Slim Shady vs Big L med crossover verser. en Devils Son pt.2 på preemo-beat tillsammans med shady skulle vara galet!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
big l o skillz på preemo hade vart galet alltså
Premier & Rakim Madlib & Rakim Alchemist & Rakim Pete Rock & Rakim Jay Dee & Rakim Madlib & Common Premier & Canibus
^^jag vet...snackar om skivor jag vill höra....
prod: dancehallbeat av timbaland rap: bounty killer & daddy yankee
Fronda på ett Timbaland beat
premiere & immortal tec kanske =P
Graffiti is like music for your eyes.
ken på dr dre higwon på cool & dre
det kostar på att ligga på topp
Battlerappare
2005-09-23 06:01
producent: RJD2 rapare: Cage, B-Real, Nas
:c
Battlerappare
2005-09-23 06:02
skulle bli en sjuk låt, Cage rapar om massa knark o horor, B-Real rapar och weed och Nas rapar om hooden. Allt i ett :)
Beat: Dre eller Premier Immortal Tech, Nas och The Game vilken kombination!
Vilka kassa collabos ni nämner.. Vissa är helt korkade och vissa har ju redan gjorts..
Boom Bap 2006.
lil jon - idol eddie dom ligger ungefär samma nivå
Buckshot - Lord Finesse, hade varit coolt :) Murs - Pete Rock, Han och 9th funkade, tänk er då med Pete! Charlie 2na - Premier, Som med Buckshot och Finesse, det hade varit coolt. Talib Kweli - The Ummah (Kommer inte ihåg medlemmarna, tror J-Dilla var med), Vete fan om de har gjort något tillsammans, det hade iallafall varit skönt att höra. Common - Just Blaze (kanske hände på EC, kommer inte ihåg), Common och Kanye funkade, det går bättre med Just Blaze!
Ibland undrar jag varför jag bryr mig om så ointressanta saker...
Tobbelito P27 oops my bad...såg nu det var låtar..
Ändrar min till Prod: Pete Rock MCs: Talib och Common
Men lika glad är jag för det!
Ghostface, Aesop Rock och Masta Ace på ett Premier beat. Vilken NY banger även om Preemo e från Houston...
Beat: Don juan MC: Tech n9ne, Eminem o Ill bill
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Az, Nas, Cormega och Ali Vegas producerat av The RZA... Där har vi en låt!...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
ultimata är ju Vinnie paz och necro som mcs och sen gör RZA ett riktigt fett beat!
IKON THE FUCKING HOLOGRAM! lots of love for Cleeas "Raggi"
Battlerappare
2005-10-01 04:23
TobyRizla man tackar :)
Skribent
2006-11-23 18:27
DJ Premier, Big L och McGruff hade ju varit hur fett som helst.
Lord Finesse på ett Pete Rock-beat såklart. För att det vore det bästa av det bästaste. I andra hand Grand Puba på Beatminerz. Tror hans studsiga, lekfulla, men ändå extremt skillade stil skulle gifta sig fint med nåt riktigt hårt, mörkt och funkigt från Beatminerz.
Necro på scott storch kanske hade varit kul. Eller Will smith på något av el-p
http://soundcloud.com/80scrackpolo
NAS på ett RZA beat Cormega på ett Havoc beat.
Nas, Rakim & Black Thought (Prod. DJ Premier)
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Beat: Preem MC's: Obie Trice och Royce Da 5'9"
vad alla är kåta i Dj Premier.
Prod: Dj Quik MC: Dj Quik, WC och Daz
Jag äger dig.
Soul_Survivor_II kanske man får höra en vacker dag... han står med på producentlistan för "funky technician: remix project"... men när den släpps är fortfarande en gåta.
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/