I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aktuell artikel om Madlib

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2004-11-23 12:52

Aktuell artikel om Madlib

Varsågoda

www.hiphop-elements.com

Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.

2004-11-23 12:57
tack.
inte helt oväntat att du skulle lägga upp denna tråden :)
ska läsas nu.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-11-23 13:02
Fett fett! Tack!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2004-11-23 14:10
fan va galen denna man är.
Madlib headed straight to the studio and completed the record in "like, a day."
nuff said.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech