I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

EMINEMs tid är över?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2004-10-04 23:31

EMINEMs tid är över?

Hörde "Just Lose It" för ett par veckor sen....
Medan de flesta rappare släpper ett nytt album med mindre än ett års mellanrum, så tar Eminem god tid på sig att förbereda sin nästa platta, och nu har vi väntat i 2½ år på den....
Inte konstigt att man har gjort förväntningarna skyhöga...
Och så hörde jag "Just Lose It"....o jag höll på att tappa hakan när jag hörde den...
Är DET HÄR vad vi har väntat på i 2½ år.
Låten är närapå identisk med "Without Me" - en fånig, oseriös, självupptagen skämtlåt för 10-åriga pojkar...beatsen är skrämmande lik dem till "Without Me" och "Real Slim Shady"
Jag trodde faktiskt länge att hans kommande platta "Encore" skulle bli hans lätt bästa skiva hittils (att vi skulle få höra en mognare, mer allvarlig Eminem den här gången)
Men nu börjar jag allt mer att tvivla på att Slim Shady kommer få en ordentlig comeback....
Hans karriär börjar nog sakta men säkert att närma sig slutet, och hans plats på tronen som "hiphopens konung" (vilket han var för några år sen) har tagits över av 50 Cent och G-Unit.
Vad tror ni om detta?

THE TALENTED MR BRAT