Battlerappare
2004-09-01 13:53
"lämnat efter sig kanyler och kondomer" var det horschare inbjudna på festen? :D
chase the clouds away
Haha........jävla sopa!!
The man with the base just walked in, and hes spitting it down on the floor!
Med stora gester visade Ja Rule upp sitt hem i MTV:s "Cribs". Problemet var bara att lyxvillan i Miami i Florida inte var hans. SKRATT! Detta kommer säkert användas flitigt av 50 och co...
Men det är väll ganska vanligt att rappare hyr villor då dom ska vara med i cribs, iaf. enligt redman intervjun i kingsize.
haha, fan vad pinsamt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2004-09-01 17:30
När ni ändå snackar cribs, ja trodde faktist redman bodde där. Ja är väl antagligen bara dum men det är alltså inte sant?
//geniusenis
Redman bor väll i huset dom visade i cribs. I intervjun i kingsize säger han iaf. att skivbolaget ville hyra ett hus åt honom men han ville hellre visa hur han egentligen bodde.
CMC ska som vanligt försvara JA. E han bra i sängen CMC?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna diskussionen är iofs rätt patetisk, vad har detta med hiphop att göra
chase the clouds away
vilken jävla loser!! aldrig gillat Ja Rule...
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
oh! hög nivä på inläggen
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
d va faktiskt riktigt töntigt gjort av han men ja ahde säkert gjort samma sak hahaha
<¤¤()¤¤>
sluta så hemskt var det väll endå inte som vissa säger.. Han hade hyrt o haft party, kanske lite knas o ljuga om det
ye ye ye
hoppas alla garvar åt honom nu o ser han som en pajas.
rätt ballt när ja tänker efter, ja hade LÄTT gjort samma sak. d hade säkert alla här!
<¤¤()¤¤>
vad är det balla?? att bluffa om att man har en fet lya o har en fet fest? JÄTTEBALLT
Och att det inte ens egen... pinsamt värre..
haha grymt gjort, man ska utnyttja tillfället fö'fan!
<¤¤()¤¤>
Ace : jag skulle då fan inte skämma ut mig sådär, killen är ju förfan miljonär.
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
so what? ärligt, måste man hata han för d, låt han förhelvete, ja ahde också festat sönder mig o stajlat med byggnaden,
<¤¤()¤¤>
He is my daily amusement, that Ja.
www.shumway.se - världens softaste webzine
Iförsig heller bli stämd på detta, än att bli utbuad på konsert som fifty blev
ruthless: en konsert på en rockfestival eller nåt ja... det är ju föga förvånande? det är som om vikingarna skulle lira på first days...
asså jag skulle heller bli stämd på detta än att kasta mig framför en bil. ehhh Till RRrrRRruthless
ye ye ye
Redman är ju skön, han visar en sliten lägenhet på long island utan ytterdörr typ, slapp kille!
Priyan P21: och? e man så dum att rappa på en rockfestival en helt annan genre, tror inte rockarna där gillar se fifty i bar överkropp o hejar. snacka om att göra allt för pengar....
ruthless P0 asså sluta komma bort från ämnet.. skapa en egen tråd "50/Rasmus blev utbuad" tex. ditt 50 hatande hör inte hemma här, bara för du ska täcka för jarule
ye ye ye
Vilket pinsamt beteende, fan, fel att visa hur han egentligen bor.
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
fiLLadakiLLa man måste jämnföra =)
CMC: i see, ja då rök den teorin då... :/ för övrigt, hur många har inte buat ut ja rule då...
men vafan d kan inte vara sant, ja har den på min dator han säger ju massa saker som den här stayn e väldig speciell för mig o massa saker de måste vara hans crib fan?
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Morello P-1 nej precis ja tror inte på det!
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Det där stog inte bara på aftonbladet, även andra webbsidor, även om aftonblaskan skriver mycket dynga. "A Miami resident is sueing the MTV network for illegally showing her home in one of its shows, which suggests that hip-hop rap artist Ja Rule lives there, the Miami Herald reported. Homeowner Jeanette Varella claims in the lawsuit that MTV continues to show clips of her lavish home in its 'Cribs' show even though she never authorized the network to film inside the house or to air the footage. The show suggests that Ja Rule owns the eight-bedroom mansion on Star Island, an exclusive enclave a few hundred meters from the downtown arena that will host Sunday's awards ceremony. But Ja Rule's corporate sponsors only rented the waterfront house for a few days in 2001, during the long Memorial Day weekend, when hip-hop crowds descend on Miami. The Miami Herald said they paid $16 000 dollars for rent plus a $30 000-dollar security deposit. Ja Rule is named as a co-defendant in the lawsuit, which also alleges that he hosted a rowdy party for 600 people in violation of the rental agreement. "After the party, there were numerous syringes and condom wrappers strewn about the mansion," the lawsuit claims."
hahahahaha.. När får vi höra detta då? Eminems nästa platta? Fiftys nästa? hahahahaha.. han e för härlig den där Ja Rule.. skrek han inte "MURDAHH!!" lite i avsnittet?
8 diagrams!