I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nas talar ut om AZ collabo.

Utländsk Hiphop - Allmänt

2004-08-16 11:39

Nas talar ut om AZ collabo.

AllHipHop.com: AZ was talking to us recently. Are you gonna do an album with him?

Nas : Yeah I want to. I know he brought that up to me and i put him on my CD and me and him did a joint on there that's kinda fiery. But we're just trying to find the sound of it and then we'll go. I know it's something that we talked about doing before. But I been hearing about it latley but I think dude is on fire man.

vore så jävla fett om det blev av! ..

källa allhiphop.com

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2004-08-16 11:46
underbart skulle de va

2004-08-16 11:59
ännu bättre om Cormega var med oxå :P
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2004-08-16 20:56
haha, vad trött jag blir. Såg fram emot det där så länge, och sen verkade det läggas på is, så jag tänkte att det är väl inte värt att hoppas på förrän det faktiskt händer, framförallt med tanke på hur många såna här drömprojekt som läggs ned, så tills nu så hade jag i stort sett lyckats glömma det, men så gör han så här och drar igång hela processen igen. jäkel.
dricker tanqueray direkt ur flaskan, alla vill veta om jag är galen

2004-08-16 23:06
az är konstigt het
//Erik (aka Pipen)

2004-08-16 23:54
Ett sådant album kan inte bli dåligt.

2004-08-18 16:52
AZ fy fan så skillad killen är. Magic Hour är en personlig favorit just nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-08-18 19:58
argh de skulle ju bli hur bra som helst
Men lika glad är jag för det!