I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-06-03 19:33

snälla

jag hållerp å och gör ett skolarbete om varför hiphopen är sexistisk.. skulle uppskatta om någon hade några bra artiklar som kan vara till hjälp.. tack

Straight outta fucking dungeons of rap

2004-06-03 19:40
Hundratals år av förtryck av svarta i amerika.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-03 20:10
Detta är ett HIPHOPcommunity, vi kommer inte hjälpa dig att smutskasta vår kultur, kvinna!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2004-06-03 20:40
"Detta är ett HIPHOPcommunity, vi kommer inte hjälpa dig att smutskasta vår kultur, kvinna!"

hahaha
njut

2004-06-03 20:41
www.google.se ditt jävla klappträ!

w1.sydsvenskan.se
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2004-06-03 21:11
...jag utgår ifrån att du menar "rap"...lägg till att det kommer ifrån Amerika till mitt första inlägg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-03 23:23
förlåt.. jag var stressad.. jag vet att all hip hop inte är sexistisk själv lyssnar jag.. på immortal technique, The roots, common o massor osexistiska rappare..

jag menar glofieringen av Hallick yrket, tex i Atlanta o liknande.. och var ytryck som bitches härstammar..

varför står det att sverige är protestantiskt i atlasen för då? jag menar de finns ju muslimer judar och katoliker..
Straight outta fucking dungeons of rap