I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nostalgi låtar

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2004-04-08 11:47

Nostalgi låtar

snacka om nostalgi låtar..

lyssnade på greathits plattan nu och fick höra hard times låten.. ucsh va längesen.. hehe

va bara tvungen att dela med mig min nostalgi..

har ni några nostalgi låtar?

inga topplistor. bara hiphop.

bara nån låt som ger er gamla minnen.

You can put a bullet in my head
but you can never kill what i said..

2004-04-08 11:48
glömde skriva att de va run dmc greathits hehe
You can put a bullet in my head
but you can never kill what i said..

2004-04-08 12:02
Lox - Recognize

Gamla sommarminnen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-08 12:02
Ruff Ruff Ruff
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-08 15:48
first of tha month med bone, thugs & harmony
"I see jesus in my kids.. it´s funny to me how I see him in them but don´t see him in me"

2004-04-08 17:15
Ruff ryders anthem...
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle

2004-04-08 23:06
yeah..
Regulators e nostalgi..
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2004-04-08 23:06
Luniz - I got five on it oxå kanske
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Hangaround

2004-04-08 23:22
Method Man&Redman - How High..får nostalgikramp av den låten.

2004-04-09 11:54
can I kick it?
 

2004-04-09 12:12
Krs one-Sound of the police
 

2004-04-09 12:44
regulate som faaaaaan!

typ..
Cypress Hill - Insane In The Brain
2Pac - Changes
Xzibit - Paparazzi
Petter - Minnen, Vinden Har Vänt osv
Kultursnobb

2004-04-09 20:09
Wu Tang - Gravel pit

2004-04-10 14:04
riktiga nostalgilåtar:
Rise ft. wordsworth - memories
Soul position - candyland 1,2,3
afasi och filthy - 1990nånting
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2004-04-10 14:17
2pac - I aint mad at cha
Bizzy Bone - Weedman
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle

2004-04-10 15:11
Indy & Wich - "My 3"

våren i Prag 2003
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-10 16:25
ahmad - back in the days

2004-04-11 18:31
Skee lo - I wish
A tribe called quest - Can I kick it?
Fugees - Killing me softly
to weird to live, to rare to die
Rappare

2004-04-11 18:51
MC eight - straight up menace !!


Grrrym !!
 www.rapperkingchris.se