jadu. mest ser jag fram emot Cool vs Bowers, kommer ihåg att på plats va man personligen helt mindblown, och resten av stället kände nog detsamma med tanke på att de va dom sjukaste publikreaktionerna jag någonsin varit med om! sen ser jag även fram emot att se Ness lees ronder igen, och battlen mellan pj & rone (missa tyvärr en bit av denna battle) sen såg jag inte alls nicko vs hyper så den är jag förväntasfull på efter all god kritik den fick. och sen Pistolen kommer jag ihåg att han stilade på dirtbag jävligt mkt och hade tveklöst sin bästa engelska battle! säkert mer att skriva osv men kommer inte på ngt nu hehe. ang matchupsen så hade verkligen r-man vs shazaam varit nice som fan, och om dom verkligen är bra på engelska så hade de kunnat bli intressant, såfall borde dom köra en tag team så att vi har ett stabilt lag som möter internationella lag, hade verkligen varit balla emot shuffle-t & Marlo. pistolen vs crackson är given vinst till pistolen så de hade inte varit så kul..
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89