I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] Nu när Blast är över...

Svensk Hiphop - Battles

Battlerappare

2013-05-21 02:05

[Övrigt] Nu när Blast är över...

Vilka matcher vill ni se?

Svensk och svenskar som kör på eng.

Snart finns det fan inga kvar, det behövs fler new bloods innan det blir inavel!

Jag vill se...

- Third-Eye och O-Hund debutera på eng (De har bra uttal!)
- Jimmy Pistol vs M Cracksson (Grudge match?)
- Shazaam vs R-Man

Dessa hade varit sjuka match ups, vad tycker ni?

I play the bad guy part well.

2013-05-21 07:48
jadu. mest ser jag fram emot Cool vs Bowers, kommer ihåg att på plats va man personligen helt mindblown, och resten av stället kände nog detsamma med tanke på att de va dom sjukaste publikreaktionerna jag någonsin varit med om!
sen ser jag även fram emot att se Ness lees ronder igen, och battlen mellan pj & rone (missa tyvärr en bit av denna battle)

sen såg jag inte alls nicko vs hyper så den är jag förväntasfull på efter all god kritik den fick. och sen Pistolen kommer jag ihåg att han stilade på dirtbag jävligt mkt och hade tveklöst sin bästa engelska battle! säkert mer att skriva osv men kommer inte på ngt nu hehe.

ang matchupsen så hade verkligen r-man vs shazaam varit nice som fan, och om dom verkligen är bra på engelska så hade de kunnat bli intressant, såfall borde dom köra en tag team så att vi har ett stabilt lag som möter internationella lag, hade verkligen varit balla emot shuffle-t & Marlo.

pistolen vs crackson är given vinst till pistolen så de hade inte varit så kul..
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Promotor

2013-05-21 10:17
Shazaam och R-man har ju redan mött varandra, dock i en tag-team och det var ju fett. Dock tror ja inte det skulle va så givande ifall de möttes idag, skulle bara bli samma tjafs (Rifa vs RIS, Stockholm - Skåne, Stand up eller rap)

Väntar ivrigt på Cool vs. Bowers!
"It's in my chromosomes, to rock microphones.."
Producent

2013-05-21 13:21
ge birds eye mer battles
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.

2013-05-21 13:45
WapenVila skrev:
ge birds eye mer battles

2013-05-21 14:01
WapenVila skrev:
ge birds eye mer battles

2013-05-21 14:17
ge Von hagen fler battles
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-05-21 17:57
saknar faktikst von hagen i scenen

2013-05-22 11:04
Ja att Birds Eye inte fått fler battles är ett yrkesfel (eller hobbyfel kanske man ska snarare säga) av samtliga arrangörer
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.

2013-05-22 12:30
jag tycker cool vs r-man samt o-hund vs third-eye hade varit lite intressant.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Battlerappare

2013-05-22 18:55
Det hade vatt sjukt fett Misery chick!
I play the bad guy part well.

2013-05-23 00:00
Jag skulle vilja se Krazy Toss & Von Hagen vs Mr Cool & R-Man. Det finns potential i den matchupen.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul

2013-05-23 00:03
Jag skulle vilja se Krazy Toss & Von Hagen vs Mr Cool & R-Man. Det finns potential i den matchupen.

haha, jag garvar iaf redan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2013-05-26 12:25
Skulle gärna se mer tag team battles. Typ RIS mot 3G eller OHund, Third Eye och Sabotage.
Don't read history, write it.

2013-05-28 11:58
mer krasy toss o von hagen
Geni