I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Event] "Thats a wrap battles" Göteborg

Svensk Hiphop - Battles

   
Lyricist

2012-04-11 02:54

[Event] "Thats a wrap battles" Göteborg

Tjena gott folk hiphop sverige frodas och det dyker hela tiden upp nya rappare nya battlare och folk som älskar hiphop i allmännhet!
Vi har idag 3 stora battle ligor, det är OZONE, BASEMENTALITY och THE RING BATTLES som är de stora idag och sen finns det några mindre runt om som också dom har en stor del av det hiphop sverige är påväg mot och jag kan inte annat än säga att jag är så jävla glad över att den musiken som jag o många andra älskar och lever för verkligen utvecklas här i sverige och går framåt!
Nu är det såhär att sveriges 3je största stad GÖTEBORG idag inte har någon liga därför så kommer det inom kort att starta en ny liga som kommer att heta "THATS A WRAP" BATTLES och kommer precis som de andra ligorna att vara battles av olika slag på både svenska och engelska på en plats i GBG då intresset där e stort!
Jag är intresserad av respons och se vad ni här på WHOA tycker och ideer och tips på utformning då det mesta e klart så är vi fortf intress av att få tips och även om det finns rappare som e intress av att ställa upp att anmäla sig!
Om det finns intresse för att ställa upp så skicka bara ett mail till mig antingen här på whoa eller på min mail http://[email protected]

Så alla goa gubbar i huset skriv vad ni tycker och tänker!


Mvh AmoBangi

(Inlägget ändrat av Oracle 2012-04-13 00:46:39)

THAT´S A WRAP BATTLE!
www.streetsofgothenburg.se
The one and only AMOBANGI!