I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] Basementality Battles Mixtape vol 2 - Gratis download! Glad påsk!

Svensk Hiphop - Battles

   

2012-04-06 19:17

[Övrigt] Basementality Battles Mixtape vol 2 - Gratis download! Glad påsk!

Tjena whoa och glad påsk!!

Då var det dags för andra volymen av Basementality Battles Mixtape som uppmärksammar battlarnas musik och visar att det döljer sig mycket mer bakom de hårda dissarna på youtube.

Hoppas ni upptäcker någon ny och snöar in på lite ny musik i helgen. Personligen har det varit för lite fokus på musik i mitt liv, det har blivit en överdos av battles, här är lite omväxling :)

Denna gången har jag team:at up med DJ Irie som är en fet DJ från Tensta. Han har tidigare varit med på mina album och cut:at en hel del. Mixtapet bjuder på en del släppa låtar som ni säkert missat, en del exklusiva och en del som kommer släppas på annat sätt längre fram.

LADDA NER HELA MIXTAPET GRATIS HÄR





Btw. jag vet att många battlerappare hänger här, så känner du att du vill vara med på nästa volym, kontakta mig! Det är ingen diss om du inte blivit tillfrågad, jag kan bara inte ha kontakt med Alla. Och om du undrar varför någon specifik rappare inte är med så är det av den anledningen eller för de tackat nej.

Här hittar ni vol 1 för de som missat den: http://www.mediafire.com/download.php?mo8430g78nt5e4s