I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] Erik Indian vs M. Crackson

Svensk Hiphop - Battles

2011-08-28 18:33
Big up till The Ring battles! Jag gillar konceptet, hostsen och speciellt tshirtarna!

Publiken behöver jag inte säga nåt om MEN däremot är jag besviken på er.. Jag tror Von Hagen är min nya idol nämligen, och ni får inte hata på mina idoler! Hahaha. Fan va han ser kosovoalban ut när han garvar. Hostsen kan dock höja rösten med en mening inte skälla ut publiken utan ba hojta till RESPEKTERA RAPPARNA, DÖD ÅT TENGIL, vad som helst för att tysta ner folket som tjöta.

Asså det enda jag vill klaga på och det är fan under all kritik, domarna. Att motivera som dom gör visar bara att dom verkligen inte har huvet alls med i leken. Kolla hur R-man motiverar en vinst tex, han visar att han har koll på flera av dimensionerna som finns. Seriöst, Huldish?? Och han andra snubben.
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-08-29 01:00
OJOJOJOJ!
Skivsamlare

2011-08-29 15:16
Bättre kontroll på domarna nästa gång, låt inte en rea på ICA lura iväg dem när det finns ett jobb att sköta. Och be de som är fast bestämda på COOP att sköta sitt jobb ändå och inte bara spotta fram ett namn. Det blir bara tråkigt att titta på oavsett hur man försöker ursäkta allt.
En högljudd publik kunde räddat dagen. Be dem "Make some noise" för den de röstar på som vinnare, avgjort! Det blev bara konstigt med en draw när alla verkar rösta Crackson ändå.

Men uthålighet är en battlehosts bästa vän, är det inte så man säger?

2011-08-31 00:51
NateW och Cirkus Tack, och ja Von Hagen är råskön! Haha, död åt tengil får vi nog ta och prova nästa gång! Utskällningarna är bortklippta. Vi sa åt folk innan matcherna och lite mellan ronderna men allt det är bortklippt, vilket är nice för det är inte det man vill se tycker jag. Tror mycket på teorin om att publiken i Lkpg inte är van och de var faktiskt bättre på det andra eventet.

Ang domarna så tycker vi också att det var rätt skit att en stack... jävligt trist.
Däremot så var alla domarna kvar och dömde alla sina matcher den 20e. Så det har väl blivit bättre där också, hehe. Det viktigaste är ändå att vi lärt oss mycket av vårat första event och det tycker jag märktes på det andra.

Tack för all konstruktiv kritik vi fått, vi tar till oss i princip allt och gör vårat bästa för att kunna ha feta battle events i framtiden!

Sov inte på filmerna från den 20e som kommer komma ut snart! Peace!