I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

BMTV: Osvensk Tiger sätter 3000kr mot MrCool 9 juli (callout video)

Svensk Hiphop - Battles

2011-06-12 18:30
Fedsen P20

"då hade inte summan spelat roll om det var 20 spänn eller en halv miljon"

hur tänker du nu? låter fett efterblivet
Poet

2011-06-12 18:50
MilK flytta till kina då.
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
Poet

2011-06-12 19:58
Word GAIA! xD

si_mon, jag kan varken tala eller skriva mandarin så jag hoppar på de. :P
Jag har ätit pannkaka!
Poet

2011-06-12 20:07
ne men du lär slippa facebook
In a world full of shit, you are still an asshole to me.

2011-06-12 20:10
Ett nytt skapat account, en kopierad text och alla går i taket.

Jätte svårt att skapa ett fake account och utge sig för att vara någon.

Jag tror inte att allt har kommit fram. Det kommer nog bli en lång diskussion över det här men jag skulle tro att vi inte får ta del av allt som sagts eller kommer sägas.

Antingen är folk jäkligt osams eller så vill dom skapa en jäkla hype.

Off topic, så kan man påpeka att återigen så får vissa medlemmar här utrycka sig med att folk är efterblivna och "hänga" ut folk som annars inte brukar vara så uppskattat av whoa. Så med tanke på det så tror jag att det är en hype som försöker skapas.

Ett sista alternativ är att Osvensktiger redan visste att Mr.Cool inte kunde och därför gör den här videon för att provicera och få lite extra hype.
Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Poet

2011-06-12 20:14
Bobban, Critical skrev ju att det antagligen inte är en fejk eftersom han drar upp saker som enbart Mr. Cool och Critical har snackat om.

si_mon: Som sagt, jag hoppar nog det då. ;)
Jag har ätit pannkaka!

2011-06-12 20:17
Hahahahaha. Alltså ja. Folk är ju retarderade.
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.

2011-06-12 20:33
haha Bobban P24

det är ingen som magiskt gått in i mr cools inbox och kopierat texten, han har själv gjort det, det är ingen tvekan om saken...

nu säger han att anledningen att han var sur och bad mig suga kuk var att jag har "läckt information" dvs. anledningen varför dem inte kunde ställa up i tag-teamen den 9:e juli :) att hyper skulle resa bort

hhaah för helvete

2011-06-12 20:52
men jävla fjantar.. varför börja beefa och starta ett fett bråk utanför battlet.. En kul grej att tiger ville satsa pengar bara för att piffa upp stämingen lite så kommer glasögonormen och ska vara så jävla fisförnämnd.. skamm alltså, vågar han inte battla så vågar han inte.. Sluta försök rymma genom att "coola dig" bara för du inte vågar ställa upp.

Vad har osvensk tiger gjort nu för att förtjäna att dö i cancer? Förstår inte hur fan man tänker genom att posta sån skit till någon som vill göra battlen till en kul grej med lite pengar..

stör mig så enormt på jidderbögar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-06-12 20:53
hookz, tänk bara "Av 7 miljarder människor så måste det finnas några rejäla idioter."

Det hjälper mig i väldigt många fall... iallafall. xD :P
Jag har ätit pannkaka!

2011-06-12 20:55

2011-06-12 22:01
Hoppas det blir en bad blood battle nu då.
Poet

2011-06-12 22:16
Critical, It's only logic. :D
Jag har ätit pannkaka!

2011-06-12 22:18
mitt förslag är att Mr cool möter Critical i The ring battles och avgör detta där.
There ain't no dick like the one I've got
Poet

2011-06-12 22:20
Ja!

Att battlea över en sån här grej, mja, jag vettifan. :P

Men att se Critical göra battle-debut vore fett, eller har du redan battlat någon gång Crit? :S
Jag har ätit pannkaka!

2011-06-12 22:23
förslår att vi desutom på samma event kör:

S.T.I.C.S VS Rayden o indo
och
Shazam,tay o smo VS cool (han får skriva mycket) Hyper o R-man
There ain't no dick like the one I've got

2011-06-12 22:25
osvensk tiger är en jävligt dålig matchning mot mr cool ,,r man har redan knäckt han..
osvensk måste bättrar sin svenska inför hans nästa battle eller lägga ner....han suger kraftigt..däremot hade cool nog kommit på många fina rader om osvensk
finns mkt när det kommer tilll en polack...
cool ..hade säkert kört något som denna

tog båten till svinotzhi..
träffa en osvensk tiger som var lustig..
ville sälja sin mor för hon var smutsig..
även hans bror kunde man få för en billig peng..
2 sloti fick man hela tigerfamiljen nakna i sin säng..

osvensk tiger hade kört dennna rad..
kurva jagge polske vodka ,,,
cigg tjagge cool jagge plocka
Poet

2011-06-12 22:26
I vilket event? The Ring?
Jag har ätit pannkaka!

2011-06-12 22:31
nu säger han att anledningen att han var sur och bad mig suga kuk var att jag har "läckt information" dvs. anledningen varför dem inte kunde ställa up i tag-teamen den 9:e juli :) att hyper skulle resa bort

hhaah för helvete

Dom hade ju i vänskaplig anda tackat ja till att battla hos dig. Fast i augusti när dom båda kan. I sammanhanget finns mer än USA-resan som förhindrar Cool och Hyper från att battla 9:e juli. Därför är det jävligt fult att börja göra en massa callouts och outa privata angelägenheter. Det kommer bara leda till att du får korta svar såsom "Nej jag vill inte delta hos dig" i framtiden. Därför gick exempelvis inte O-Zone in på några detaljer offentligt i samband med att 2 i Styrka ställde in en battle eller varför Osvensk Tiger tackade nej till att battla här nere.

Även om Mr Cools sätt mot dig var jävligt respektlöst och får stå för honom så finns det en hel del i kontexten som inte framgår här. Tonen har väl inte varit jättetrevlig från något av hållen mellan er? Jag försöker inte racka ner på dig eller Basementality.

Jag lägger denna för att klargöra var jag står även om det börjar bli lite cheesy:

Shout outs till både Basementality och O-Zone

R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.

2011-06-12 22:41
Till att battla "hos mig"?

Det var inte jag som gjorde en callout för den delen heller... Det var Osvensk Tiger.

...och för femtielftegången så är det Osvensk Tiger och Mr Cool det handlar om, det var dem som skulle battla, inte jag och Mr Cool.

R-man, driver du med mig? ..om han säger att han ska resa bort så kan jag inte förutsätta att det är en hemlig sak som inte får "läcka ut"?

I mina ögon är att resa bort en fullt förståelig anledning att tacka nej till en battle.... hur sen Osvensk Tiger väljer att vrida på det är out of my hands, men en anledning får man ju alltid.

2011-06-12 23:04
Du har delvis rätt att det är mellan Osvensk och Cool och att det är Osvensk som gör callouten, inte du. Inte helt dock. Hade varit en annan sak om han släppte videon på sin egna youtube-kanal och inte på crtclrp som är din personliga kanal med Basementality-introt och allt. I och med det så är det du som släpper videon trots att du vet att 9:e juli inte varit en möjlighet.

Tror dessutom Cool uppfattade det som att du ligger bakom 3000 kronorna och hela callouten i sin helhet och att han därför slutade betrakta dig som en arrangör i sammanhanget.

Jag tycker du gör ett bra jobb och jag talar nog för dom flesta här nere i Skåne när jag säger att vi inte vill vara utan Basementality Battles. Men vissa grejer sköts klumpigt när du som arrangör är öppet dryg mot eventuella deltagare, och då blir folk förbannade och dryga tillbaka.

Sen gillar jag inte den här "Critical är den enda som gör något för svensk battlerap"-mentaliteten som verkar finnas på whoa och vissa delar av facebook, men det är inte ditt fel.

Mvh och fortfarande shout outs till er.
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.

2011-06-12 23:11
Jag lägger upp alla videos jag kan som har med våra battles att göra, det finns tillochmed ett klipp med DIG som har introt, om jag inte minns helt fel.

Skulle jag legat bakom pengarna? haha

2011-06-12 23:24
Det stämmer, du har en video på mig på kanalen där jag dummar mig med en björnfitta på huvudet. Jag vet inte om detta faktum får mitt argument att brista eller inte. Sammanhanget är lite det samma och lite helt annat på samma gång. Jag ska hur som helst överlåta hela grejen till Mr Cool och sluta vara nån slags talesperson för honom. Som sagt, inget ont blod från min sida.

Peace and love som ert nästa event
Rappare

2011-06-12 23:45
Whoa's forum är ju som en skvallerpress. Kul med beef dock!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-06-12 23:58
Varför ska Cool lacka för att han blir utmanad, och det "läckt" att hans kompis ska resa bort? Antar att det finns en massa som gemene man inte känner till, annars är det här bara sjukt konstigt... :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-13 00:20
Det ÄR sjukt konstigt.

Jag har videobloggar med Spakur, Nicko Mack, Dirtbag, Jimmy Pistol, Shazaam, Dig (R-man), O-hund, Third-eye, Zeps, Simon Gärdenfors, Henry Bowers, Nils M Skils, Prendel, Acke och säkert nån till...

Det är samma intro på alla. Förstår du inte att det är en kanal? Om nån vill göra en call out / blogg eller liknande så är det klart att dem kan lägga upp det på sina egna kanaler om dem har någon, men jag Föredrar att jag får lägga upp det och lägga in introt på dem, precis som jag bad att få göra med ditt klipp. Anledningen är att det är många som prenumererar på kanalen och därmed många som ser klippet....och på så sätt är det bra reklam för eventet i fråga. Det handlar även om att jag vill bygga upp något runt battlesen... inte helt olikt hur andra ligor postar/postade bloggar.

Mannen, om Mr Cool ber en arrangör som du framställer dig så jävla god mot; att suga kuk, är det då mig du ska skriva böcker till i forumen och klaga på?

2011-06-13 00:24
jag tror att:

mr cool vaknade klockan 13:50 idag, han var för kissnödig å varm för att ligga kvar å dra sig, han glider upp å myser med tanken att han igår kväll satt å fyllegungade med inte ett, inte två, utan tre barn samtidigt. en gnagande tanke är dock den jobbiga callouten som han offentligt måste svara på runt 18:00 ikväll och egentligen har han redan avstyrt battlet genom att erbjuda tigern ett fullkomligt orimligt vad (dom flesta skulle hellre satsa en arm eller en fot, eller iallafall ha en arm eller en fot att erbjuda om man förlorar) men han blir ändå lite bortgjord om han tackar nej. fan.
plötsligt stannar vattenglaset han sippar på halvvägs till munnen å ett ondskefullt leende sprider sig i hans ansikte. han minns det sista han gjorde innan han gick å la sig.

han kopplar upp sig på internet å det har tagit hus i helvete.
han har varit oproportionellt oförskämd mot critical å har dessutom postat det på whoa. aja, ett störigt svar på en störig call-out är iallafall född. ingen tvekan om saken.

cool vs tigern hade varit en fruktansvärt fet match, ingen tvekan om saken. det jag diggar med dom båda är att dom bemästrar sina respektive stilar så jävla klockrent. dom som sågar tigern har helt enkelt inte orkat lyssna på hans rader.

men egentligen var det inte oväntat att cool svarade såhär. att ge sig på critical som bara är budbärare var jävligt störigt, så är det ju, synd att dom nästan verkar hata varandra.

Som R-man punghelvetet rapp sa så innebär ju det inte på nåt sätt att O-zone å basementality är fiendeligor. Folk har petat varandra i magen lite för hårt bara, eller?

Aja, Peace & Love kommer bli fett, hoppas alla hjälper till att få scenen att växa å att det är klockrent att vara en del av den. Lek snällt med varandra!
Kram

Ridå

2011-06-13 00:27

2011-06-13 12:56
det är faktiskt lite homo att be nån annan kille suga ens kuk. faktiskt.
Poet

2011-06-13 13:20
Men bara lite! ;D
Jag har ätit pannkaka!

2011-06-13 14:13
det är faktiskt lite homo att be nån annan kille suga ens kuk. faktiskt.

haha, finurlig du va ;) fick mig att dra på smilbanden iaf! ^^

Varför tappa respekt? Hur skulle det se ut om han satt och svarade seriöst på "call outs" från alla luffare som vart med och gjort bort sig i en battle eller två?

Jag kan tycka att det vore lämpligare att ge honom någon som faktiskt är på samma nivå.

antar att det va mig du fråga detta till, och jag tappa inte respekt för att han inte svara seriöst, absolut inte.
det va mest pga det där att critical kan suga kuk osv, det va jävligt onödigt bara.
det är vuxna personer vi har att göra med, men dom beter sig som högstadieelever, tråkigt.

och nu ska det påpekas att jag listar cool på top 3 battlare i sverige, men att va så respektlös utan någon vettig anledning ser jag ingen poäng i.

hoppas fan ni löser det, tycker de börjar bli mer o mer skit mellan battlare och arrangörerna osv. väx upp nu för fan. omogna ska ni va i battles.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-06-13 15:10
Det skulle komma upp en ny videoblogg från mig men jag bestämde mig att komma ut med allt här istället då det fattade en del grejjer.

Jag ska dra hela historien från början.
Jag och Spakur bestämmer oss att tagteama ihop.Critical frågar Cool/Hyper om de vill möta oss på P&L, de tackar nej fast vill köra battlen annat datum ,Critical föreslår 9e juli samt som han försökte hooka upp andra battlare för oss till P&L (jag och Spakur ville alltså köra 2 tagteams med 9 dagars mellanrum). 2 andra battlare tackade nej till att möta oss på P&L och Martin Zamora kunde inte hitta tagteam partner .Ungefär vid den tiden svarar Cool/Hyper att de kan inte 9e juli då Hyper ska resa bort 3 dagar efter men de vill gärna köra i augusti. Eftersom Cool va fortf tillgänglig bestämde jag och Spakur att han får åka att möta Martin på P&L och jag tar Cool själv (Spakur pratade med Cool på O-zone ang tagteamet och Cool va mkt pepp) , men då svarar Cool att han är en av de bästa i Sverige och han vill möta ngn top tier (kan tillläga att han tackade nej tidigare till att möta annan rappare i Basementality med samma bortförklaring trots att rapparen jag inte säger namnet på kan klassas def som top tier och tillomed publiken har pushat för den match-upen). Oj vad jag läckte känlig info nu,hoppas jag inte blir stämd. Iaf då sade jag till Crit att det där är bullshit. Jag fick erbjudande från O-zone att möta ant Cool eller Sabotage på deras 1-års jubileum (Sabotage har inte ens battlat på det eventet) och nu 2 battles efter det så vill Cool möta bara top tiers samt han va jävligt intresserad av tagteamet med en icke top tier rappare (mig alltså)?
Jag sade till Crit att nu fjantar de sig och egentligen vill aldrig komma hit så jag gjorde callout till Cool och för att göra det extra spicy satte 3 lax på spel .
Det svaret vi fick från Cool va nog sämsta bortförklaringen ngnsin. Jag vet inte hur mkt tid jag orkar spendera på att argumentera för det men för det första är det olagligt att tävla om de stålar oavsett summan och förloraren kan kräva pengarna tillbaka när som samt alla inblandade parter åker på jävla smäll för det .Med tanke hur seriös Cool är så...
Helt ärligt så sket jag om jag ska förlora pengar eller vinna. Jag har bestämt mig att returera pengar efter battlen (ifall jag vinner de) för att jag kan bara tjäna på det samt jag vill fan inte ta ngns pengar öht om du ska inte köpa ngt ifrån mig. Cool ville helt enkelt inte komma och möta mig . Det fanns andra battlare som tackat nej till att battla mig/spakur och jag skulle aldrig callouta de för att det va raka ,ärliga svar från början när de inte ville eller kunde.

Hela den där grejjen ´Critical skulle läckt känlig info´ att Hyper ska resa bort 3 dagar efter planerat event i Sthlm är fan skamlig skit. Det är klart att Critical säger till mig varför en person kan inte battla om det finns en ´vanlig´ förklaring? Vad exakt är känligt med det? Hade han sagt ngt i stil ´jag ska resa bort 3 dagar efter, min mama är sjuk´ då kunde jag förstå. För mig är det dålig ursäkt att inte battla så det va klart att jag tog upp det i videon. Jag har fan kommit med sår i halsen för att battla R-man och det är inte ens 10% av sagan och bitchade fan aldrig till ngn och du ska åka på semester 3 dagar efter och det ska jag köpa som ursäkt? (jag vill inte ha svar på den frågan jag förklarar bara varför den infon dök upp i videon och ja R-man har vunnit mot mig och skulle nog vinna oavsett vilket den dagen).

Vill ni inte battla så säg det istället. Vill ni (oavsett tagteam eller 1mot1) så kör vi ,jag är fortfarande på .Om Hyper är trots alt ochill att jag la upp ´känslig info´ i videon kan han ringa mig så ber jag honom om ursäkt (ja, jag är vuxen). Jag förlåter Cool att han kallade mig liten feg polack och önskade mig cancer i en affärssammanhang .

Jag squashar beefen officiellt. Allt har gått för långt.

R-man
Btw, det är ingen björnfitta utan uszatka, en rysk mössa introducerad av ryska soldater på Sybirien. Björnfitta är ngt annat om du inte menade skägget (;
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2011-06-13 15:49
Big ups till dig Osvensk tiger, jag tycker också det här börjar bli väldigt löjligt, vill ni inte battla så säg det bara.. Skulle va kul med en battle dock, för publikens skull..
Big ups till Critical för allt jobb han lägger ner...
En tumme ner för Mr Cool för att han tydligen inte kan hantera sin "fame" på ett mer respektfullt sätt..
My environment wasn`t ghetto, but I was

2011-06-13 16:47
Ett förtydligande riktad till Osvensk Tiger.

Hej Osvensk Tiger!

Hela grejen med att jag enbart vill möta "top tiers" känns oerhört överdriven och ännu ett exempel på varför jag -och många med mig- tycker det är drygt att ha kontakt med Critical som arrangör.
De flesta battlare och arrangörer vet att jag inte är picky med vem jag möter och jag har haft största respekt för samtliga mina motståndare oavsett "ranking".
Jag bad själv om att få möta M.Crackson t ex, eftersom jag tyckte att han hade en jävla potential(och då hade han aldrig battlat solo innan), och detta har jag skrivit till Critical också.
Det jag har sagt hela tiden, sedan min förra solo-battle är att jag vill möta en av de bästa, jag vill med andra ord vara "underdogen", ha något att bevisa och vara tvungen att steppa upp och utveckla min egen stil ytterligare. Jag tycker inte det är ett drygt eller divigt önskemål. Jag har heller aldrig sagt att jag enbart framöver ska battla "eliten" eller något i den stilen, det gäller som sagt en match och det är för att jag själv ska kunna känna mig pepp och verkligen tycka att det ska bli roligt.
Det betyder inte att jag saknar respekt för dig som battlare eller att jag inte suttit och asgarvat åt en hel del av dina bars, jag tycker personligen att du är en fet battle MC, det var bl a därför som jag tackade ja till att battla dig och Spakur i Augusti.

Tag Team är roligt på ett annat sätt också, därför skiljer jag på solo och tag, detta har jag också informerat arrangörerna om.

Det kan också vara viktigt att du förstår att jag skiljer rätt stort på battle-sammanhang och vanliga livet och så tycker jag att det ska vara. På samma sätt som du aldrig skulle kallat mig rädd och feg i något annat sammanhang så skulle jag aldrig önska dig ngn sjukdom om det inte var ett svar på din call out, och då ska det tas med en nypa salt.
Så för att förtydliga så önskar jag dig ett långt och friskt liv så länge vi inte snackar battles :)

Sen tycker jag det är smaklöst att inte acceptera ett "nej" som egentligen inte ens var ett "nej" utan snarare ett "ja, vi kör i augusti". Jag tycker att man ska kunna tacka nej till battles utan att bli utkallad, du visste att jag inte ville det datumet, så call outen kändes mest som ett sätt för dig att tvinga mig tacka nej igen offentligt.
Extra fult eftersom du tackade nej att battla mig på O-Zone för några månader sedan, jag accepterade det och tjafsade inte om det, istället hooka vi upp tag teamen Ohund & Third Eye vs mig och Hyper på det eventet.

Hela grejen mellan mig och Critical tar jag inte här, känns inte som det är det det handlar om nu, finns en hel del saker som folk inte känner till men jag tar hellre på mig rollen som bad guy än sitter och snackar skit offentligt på internet.

När det gäller själva battlen tycker jag att vi kan snacka ihop oss om att köra efter sommaren på The Ring, du, jag, Spakur och Hyper, om alla är på och The Ring är sugna.

Mvh/ Mr Cool

2011-06-13 17:19
Jag blev helt paff...!
Jag respekterar det du skrev och kommer inte säga emot (jag bryr mig inte vem har rätt eller fel) förutom att jag tackade nej till eventet där du battlade Crack, inte Ohund/3rdEye
Jag och Spakur (sätter nu ord i hans mun) battlar er mer än gärna på The Ring i sommar
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2011-06-13 18:51
Mr.Cool / OsvenskTiger P28

Respektabel approach av er grabbar.

Vi börjar med line up inför nästa The Ring efter premiären den 18 juni men jag kan redan nu säga: vill ni köra den här matchen hos oss i augusti kan ni betrakta den spikad.

// PziClone
Östergötlands Battle-liga
www.theringbattles.com

2011-06-13 19:41
OsvenskTiger P28

Tack det samma, inget ont blod från min sida till dig heller ska du veta.

2011-06-13 20:37
Hej Osvensk Tiger.

Jag tar mig friheten att låna Armanns konto då jag själv saknar ett här. Jag föredrar normalt att inte uttala mig offentligt då det oftast leder till att 40 stolpskott som anser sig vara självutnämnda rapbattle-experter ska sticka in med en åsikt. För mig är munhugg om hiphop över internet ungefär lika intressant som munhugg om strumpstorlekar... över internet.. även om ämnet strumpstorlekar faktiskt kan ta en del oväntade vändningar och skapa en givande dialog.

Jag ville bara fylla i med att jag aldrig sagt att du "läckt känslig information". Jag fann ditt försök att provocera underhållande, även om jag tyckte det var litta smådrygt att halva rapsverige ska informeras om vad jag ska göra på min semester. Men jag är väl gammalmodig på det sättet. Folk tror väl att jag endast bokade den här resan för att ha en giltig ursäkt att ducka battlen..... det gjorde jag. Jag lyckades fylla mitt schema i juni, juli och mestadels av augusti. Förhoppningsvis kan jag vilseleda Critical alt. Pziclone att skjuta upp matchen till december så jag åtminstone får 6 månader på mig att förbereda inför battlen.

Förövrigt säger jag som jag sagt till Spakur när vi snackats vid, det vore jävligt ballt att möta er i tagteam. Förhoppningsvis är det bara goda miner från alla hädanefter!

Peace out Rabbit!

//Hyper
Poet

2011-06-13 20:47
Nu blev det kärlekssprut på hela tråden!!!
Jag har ätit pannkaka!

2011-06-13 21:11
Ja man blir ju lite tårögd

Rappare

2011-06-13 21:28
Fan nu blev man ju helt glad.
Det var jag som la BMX-cykel-raden.

2011-06-13 23:41
nu när crit ändå är här, ska int' spakurs battle vara uppe nu? ): som jag längtat
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2011-06-14 00:01
1. Critical Har all rätt till att lägga upp vad som helst på sin kanal och ABSOLUT inga battle MC´s ska bli arga på honom..Detta är hans jobb. Sen får ni svara eller låta bli på det som kommer upp. Alla ska kunna säga sitt till Criticals kanal utan att Crit ska behöva säga. Nej detta tar jag inte med för att då kommer Blabla(artisten) bli sur på mig. Då kanske han som vill lägga upp sitt skit på Criticals kanal blir sur för att han inte vill lägga upp o ta det som att Critical väljer motståndarens sida. Df är det helt Rätt av Crit så som han gjort. Han ska vara Neutral..Se Critical som Youtube..alla får kasta in sitt shit där utan att någon annan ska behöva bli arg..

2. The Ring borde skämmas...Hur vågar ni visa ett sådant ansikte och bara hoppa in o acceptera ett Battle som från hela början skapades via Critical..Lite respect för varann...SÄG NEJ till COOL..anledningen är för att detta var Criticals battle från hela början..
Intresserad av att spela in. Hör av dig......
TBB The Big Bang

2011-06-14 00:23
Jag har snackat med critical och vi är på om både o-zone och basementality har en gemensam helkväll på the ring battles, critical ska även battla mot choys, stics möter riggedirayden och freezy locc samt saman ska göra upp på scen med snitchin' smo jo.
det kommer bli tööng!
Ridå

2011-06-14 00:49
Aouch, blir den där verklighet så vore de ju awesome! :D

2011-06-14 02:55
aow! det hade vart hur fett som helst med Choys mot Critical
http://www.myspace.com/akinonline

2011-06-14 05:02
damptråd.. kan ni mångsiderligt ta de luuuuugnt.

talkin sad n shit :P
blir feta battles, sluta vara ledsna!

peace!
Think of a colour you've never seen.

2011-06-14 09:04
Töntnörden
Sitter du och ljuger för oss ?
Jag tror fan inte på det där iaf , för bra för att va sant
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-06-14 14:16
Håller med brandt haha

"Critical Henrik: Och glöm på en gång att jag skulle battla"
söndag kl. 16:28

2011-06-14 18:50
Jag har snackat med critical och vi är på om både o-zone och basementality har en gemensam helkväll på the ring battles, critical ska även battla mot choys, stics möter riggedirayden och freezy locc samt saman ska göra upp på scen med snitchin' smo jo.
det kommer bli tööng!

Aboou!!! Hoppas verkligen detta stämmer