I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Johan Klingwall - Långt hem

Svensk Hiphop - Audio & Video

2013-11-17 14:53

[Audio] Johan Klingwall - Långt hem

Tredje singeln "Långt hem" finns nu tillgänglig på Spotify, iTunes mm.

Verkar som detta blir mitt sista inlägg här, så tack till whoa.nu för allt genom åren!

https://itunes.apple.com/se/album/langt-hem/id751561319?i=751561369

www.johanklingwall.nu
facebook.com/johanklingwall
Instagram: johanklingwall

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2013-11-26 21:57
bra!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2013-11-27 10:39
men asså, är det här hiphop så är powel ramel sveriges första rappare.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-11-27 12:16
Nej fan, det här är väl mer pop.
Men eftersom jag lagt upp alla låtar jag släppt här så tänkte jag att jag fortsätter med det även vid detta släpp. Men kul att du tog illa upp :)

Friggan, kul att du diggare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-11-27 16:20
ja, fan man hoppas på nåt soft och så är det en äcklig liten POP-låt!? fan, lägg det där det hör hemma.

men vad jag lackar på är att du ska länka till något som antingen kostar en peng eller tjatig reklam.

om du har kärlek för sidan och varit här förr så langar du ett länk där det inte kostar piss att lyssna på skiten. det gjorde du itne och sånt lackar jag alltid på.

för alla andra, det här är pop i den mesigare varianten. sry, men det suger.

Klingan, tänk 300, THIS I WHOA!

-Mark Twain

2013-11-27 19:07
Det är fortfarande humor att du är stött av det! ;)

2013-11-28 14:28
Det är fortfarande humor att du är stött av det! ;)

säkert därför du gjorde låten och la den här...eller så ville du ha en liten ego-boost.

men återigen, för alla andra, låten suger pung och har inget med svensk hiphop att göra. admin skulle kunna rensa lite kanske. om inte så för whoa´s namn i framtiden då sidan kommer ligga kvar.

-Mark Twain

2013-11-29 12:38
Vill egentligen inte diskutera något med dig då vi är på helt olika nivåer märker jag. Men du tvingar mig fan.
Gör såhär, visa oss något du gjort som är så fruktansvärt bra. Blir uppriktigt nyfiken på vad du åstadkommit eftersom du verkar ha benkoll på det här.

Du är säkert bara en av de som fastnat bakom en skärm och inte gör något annat än tycker till om vad andra gör.

Och där lämnar jag den här skiten. Dina åsikter rinner av som vatten, men din ärtiga attityd gör mig irriterad, så några poäng ska du ändå ha!

Ha det gött!

2013-11-29 17:54
ja, det är klart jag "tvingar" dig....

testa sök och du ska se. jag lägger också upp skit här :)
men, i ditt inlägg så visar du samtidigt upp en attityd som visar att ditt sinne är ett fördomsfullt litet äckligt sinne.

ja, om det rann av som vatten hade du verkligen svarat 2 gånger :)

puss och hej lilla pop-snubbe ;)

och som avslut, admin, flytta den här till pop-delen. det FINNS ju en sån här.

den här posten tar upp plats som borgare snor barnbidrag.

-Mark Twain